شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال


این روزها پیدا کردن کارپردازی مطمئن جهت ارائه خدمات در منزل کاری بسیار دشوار و پر مسئولیت میباشد. اما پاک رویال در طی زمان فعالیت خود توانسته کارپردازانی مطمئن و حرفه ای را گرد هم جمع آوری نماید تا شما بتوانید در صورت نیاز در کمترین زمان به بهترین خدمات بدون دغدغه و استرس دسترسی داشته باشید. در حال حاضر، امکان دریافت تمامی خدمات در حوزه نظافتی (انجام اموری مانند: نظافت منزل ، راه پله و… ) از پاک رویال برای مشتریان تهرانی در نقاط مختلف تهران فراهم شده است. لطفا برای دریافت خدمات با مشاورین ما تماس بگیرید.

پاک رویال چگونه کار می کند؟
ثبت درخواست نظافت منزل یا...
ثبت درخواست
برای ثبت درخواست در حال حاظر بهترین گزینه تماس تلفنی میباشد و در آینده ثبت از طریق سایت و اپلیکیشن ها
تماس با مشاورین برای ثبت سفارش
تماس مشاوران ما
قبل از مراجعه کارپرداز با شما جهت تایید درخواست تماس خواهیم گرفت و سپس مراحل اعزام آغاز میشود.
مراجعه نظافتچی به منزل
مراجعه کارپرداز
بعد از تایید درخواست کارپرداز شما راس ساعت مشخص شده جهت انجام امور درخواستی به محل مراجعه مینماید
چگونه می توانیم از خدمات شرکت پاک رویال استفاده کنیم؟

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال سالها به عنوان یکی از برترین مجموعه های خدماتی و نظافت منزل در تهران عمل کرده است و به زودی به عنوان یکی از پلتفورم های ارائه خدمات آنلاین در سطح کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. و امکان دریافت کلیه خدمات را برای مشتریان و شهروندان تهرانی در برهه اول و سپس دیگر شهرها را در دستور کار خود قرار داده است.

دریافت خدمات :

شما میتوانید تا معرفی و بهره برداری از سایت جدید و اپلیکیشن های پاک رویال برای دریافت خدمات نظافتی در صورت نیازتان ، با یکی از شماره های تماس ما در ارتباط باشید. تا نظافتچی های همکار ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند.

در حال حاضر، امکان دریافت تمامی خدمات در حوزه نظافتی از پاک رویال برای مشتریان تهرانی در نقاط مختلف تهران فراهم شده است. برای دسترسی به اطلاعات تماس پاک رویال کافیست به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

راهنمای قیمت :

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت های دقیق نظافت منزل ، نظافت راه پله و… به صفحه راهنمای قیمت در قسمت منو یا سه خط گوشه سایت در بالا سمت راست و برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه قیمت نظافت منزل مراجعه نمایید.

همکاری با پاک رویال :

برای همکاری با پاک رویال مدارک شناسایی ، سکونت و… را که به زودی در قسمت شروع همکاری بارگذاری میکنیم باید آپلود کنید تا در اولین فرست برای شروع به همکاری با شما تماس گرفته شود. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

خدمات قابل ارائه در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال
پاک رویال در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

اعزام کارپرداز جهت انجام امور خدماتی و نظافتی به تمام نقاط تهران

مراجعه نظافتچی به منزل انجام امور نظافتی

اعزام نظافتچی جوان ایرانی به تمام نقاط تهران جهت انجام اموری مانند: نظافت منزل، نظافت راه پله و ... که تمامی اعزام های این شرکت به صورت ساعتی در دو زمان ۴ ساعته و ۸ ساعته می باشد. که تا به امروز توانسته ایم سالها به شما همشهریان گرامی خدمت کنیم

مراجعه نظافتچی به منزل انجام امور تاسیساتی

اعزام کارپردازان حرفه ای در زمینه های مختلف و با قیمت گذاری های منصفانه به تمامی نقاط تهران جهت امور تاسیساتی و ... که همیشه باعث جلب رضایت مشترکین عزیز و همراه پاک رویال گشته است. کماکان سعی بر بهبود و گسترش انواع خدمت رسانی را داریم

مراجعه نظافتچی به منزل انجام امور خشک شویی

اعزام اکیپ های خشک شویی فرش، موکت و یا مبل شو ها به منازل و محل کار شما مشترکین در تمامی نقاط شهر تهران یکی دیگر از افتخارات پاک رویال بوده است. می توانیم در این زمینه هم مانند دیگر خدمت ارائه شده با بهترین افراد متقاضی را به شما مشترکین گرامی معرفی نماییم

وظایف یک شرکت خدماتی نظافتی چیست؟

ثبت کامل درخواست و نیاز دقیق مشترک و ساعت خدمات و شروع به کار کارپرداز

  • مشخص کردن کارپرداز مناسب با توجه به نیاز مشترک و توضیح کار به کارپرداز
  • چاپ معرفی نامه و مشخص نمودن ساعت مراجعه کارپرداز و تحویل فاکتور مشترک به کارپرداز
  • اعزام کارپرداز به محل کار در راس ساعت مشخص شده
  • تحت نظر قرار دادن کارپرداز و نوع ارائه خدمات تا زمان خروج و تحویل کار
  • ارزیابی کارپردازان و ثبت نظرات در پرونده کارپرداز
دقیق و خوش قول بودن؛ از مهم ترین اصول در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

دقیق و خوش قول بودن نیروهای کار در یک شرکت خدماتی نظافتی، می تواند تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد کل مجموعه داشته باشد و همین موضوع تاثیر بسیار زیادی در نظر مثبت مشتری میتواند داشته باشد.

در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال همواره تلاش می شود که دقیق و خوش قول بودن در راس کارها قرار بگیرد. همچنین مسئولین به صورت اختصاصی در بازه زمانی مشخص در حین فعالیت کارپردازان با مشتری تماس میگیرند تا از کم و کیف کار و … مطلع شوند و تمامی جزئیات کار با دقت زیادی توسط مسئولین مربوطه بررسی می شوند تا در نهایت بهترین خدمات توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال به مشتریان ارائه شود.

برخی از شرکت های نظافتی و خدماتی هیچ نظارت دقیقی روی عملکرد مشاورین و اپراتورهای خودشان ندارند و به همین دلیل از طرف دیگر نیروهای اعزامی بدون توجه به قوانین تعیین شده رفتار میکنند و باعث آزار و اذیت مشتری میشوند چراکه قوانین اجرا نمیشود و نظارتی وجود ندارد.

مشکل بزرگ شر‌کت های خدماتی

یکی از بزرگترین مشکلات شرکت های خدماتی این است که زمانی که کارپردازان تحت پوشش و نظارت مجموعه به محل کار اعزام میشوند و با نظارت دقیق مسئولین بهترین خدمات ممکن را به مشتری  ارائه میدهند . گاه پیس می آید مشتری با درخواست اینکه بدون اطلاع و هماهنگی با شرکت در آینده خدماتی دریافت نمایند موافقت میکند

و اصلا به این موضوع فکر نمیکنند که با این رفتار باعث اختلال در عملکرد و حتی نابودی کسب و کار شرکتی میشوند که به درستی دارد به وظایف خود عمل میکند و برای رفع نیاز آنها تمام تلاش خود را کرده است.

همیشه وقتی نیاز به خدماتی داریم به دنبال شرکتی میگردیم که به وظایف خود درست عمل کند تا به نحو احسن ارائه خدمات مورد نیاز ما انجام شود و با نگرانی بسیار در بین انواع و اقسام تبلیغات راست و دروغ ؛ قیمت های کم و زیاد آخر به یک شرکت اعتماد میکنیم و زمانی که کارپرداز مناسبی به منزل ما می آید هرگز نباید فراموش کنیم که چه زحمتی برای اینکه کارپرداز اعزامی به خوبی انجام وظیفه کند کشیده شده است.

در این مواقع باید در نظر داشت که گاه پیش می آید کارپردازان سعی به جمع آوری مشتری شخصی برای خود میکنند و با دروغ های متفاوت شرکت را بد جلوه میدهند تا باعث دلسوزی یا فریب خوردن مشتری شوند در این مواقع کافیست کمی فکر کنیم که اگر نظارت مجموعه نباشد چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید و تجربه به ما ثابت کرده که بدون نظارت بالادست نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.

همکاری با شرکت خدماتی نظافتی یا کارپردازان شخصی؟
قیمت نظافت منزل
کارکنان شرکت نظافتی همیشه پاسخگو شما هستند
قیمت نظافت منزل
تعرفه مشخص شرکت نظافتی بدون تغییر به هیچ دلیلی
قیمت نظافت منزل
درصوررت بروز مشکل مسئولین مجموعه مشخص و در دسترس میباشند
ضمانت کاری کارپرداز حتی بعد از خروج توسط شرکت و جبران کم کاری
سوالات متداول

شرکت خدماتی به مجموعه ای گفته میشود که تعدادی با تعدادی کارپرداز و متخصص در زمینه های مختلف ارائه خدمات در مخل همکاری میکنند و این شرکت ها برای کمک به شهروندان جهت ارائه کلیه خدمات در محل تاسیس شده است. که این خدمات شامل : انجام امور نظافتی (نظافت منزل ، محل کار ، راه پله و تعمیرات لوازم خانگی ، قالی شویی ، کمک در نگهداری کودک و سالمند ، انجام امور تاسیساتی و… میباشد که بهترین کارپردازان را برای انجام این امور به شما معرفی میکنند. ما در ادامه این مقاله به صورت کامل سعی میکنیم پاسخ تمامی سوالات و.. شما را بدهیم و به نکات مثبت و منفی این مجموعه بپردازیم.

چون این روزها معمولا تمامی افراد خانواده مشغول به کار خارج از خانه میباشند . و دیگر مانند گذشته نمیتوان به صورت سنتی نظافت منزل و نظافت راه پله ها را اعضای خانواده ها انجام دهند پس این شرکت ها به کمک خانواده ها و مدیران آپارتمانها می آیند . و با اعزام نظافتچی خانم و آقا به محل و منازل انجام اموری مانند نظافت منزل و نظافت راه پله و… را به عهده میگیرند اما نمیشود به هر تراکت و تبلیغی اعتماد کرد و باید یک شرکت خدماتی مناسب پیدا کرد . که هم خود شرکت نظافتی و هم کارپردازان آن شرکت که برای نظافت منزل شما اعزام میشوند قابل اعتماد باشند.

چون بیشترین سفارش و درخواستی که این مجموعه از سمت شما مشترکین داشته و دارد رزرو نظافتچی خانم و نظافتچی آقا جهت انجام امور نظافتی مربوط به نظافت منزل و نظافت راه پله و… میباشد . پس به همین دلیل این شرکت ها را بعلاوه بر شرکت خدماتی شرکت های خدماتی نظافتی هم نام گذاری مینمایند . که در طی سالهای گذشته با توجه به سابقه درخشان و تجربه ای که کسب نموده ایم در این زمینه بهترین نظافتچی های ممکن که هم از نظر کاری هم از نظر اخلاقی در سطح بالا و قابل قبولی قرار دارند . را برای انجام امور نظافتی درخواستی شما در اختیار گرفته ایم و آماده ارائه خدمات میباشیم.

شرکت خدماتی نظافتی معتبر ابتدا باید ثبت شده باشد و دارای شناسه ملی باشد.

یک مجموعه موفق در زمان جذب نیرو باید با دقت فراوان کارپردازان جوان و ایرانی را تحت پوشش قرار دهد که زمان اعزام ها خیلی جدی و وقت شناس باشد.

یک مجموعه موفق باید قیمت هایی که ارائه میدهد منصفانه و قابل درک باشد و انقادات و نظرات مشترکین خود را جدی بگیرد.

در خصوص رعایت بهداشت فردی و نظافت کارپردازان نظارت داشته باشد و رضایت مشتری های خود را به دست بیاورد و همچنین فاکتور و معرفی نامه معتبر را به همراه نظافتی ارسال نماید.

بعضی از موارد که میشود به عنوان شرح وظایف و فعالیت شرکت خدماتی ثبت نمود عبارتند از:

تعمیر و نگهداری لوازمی مانند آسانسور و موتورخانه و انجام امور تاسیساتی و نگهداری از آنها در ساختمان

نصب آبینه و خطوط شهری، خدمات پشتیبانی و تامین نیروی انسانی شرکت های اداری

طبخ و پخش غذا

اخذ نمایندگی از شرکت های داخلی و خارجی

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال برای نظافت منزل
با پاک رویال ضمانت و کیفیت را به صورت همزمان تجربه کنید

پاک رویال بستری را فراهم کرده که ارائه کنندگان خدمات و کارپردازان کارآزموده بتوانند با تکیه بر آن خدمات رسانی کنند و به وسیله آن به شما امکان دریافت خدمات را با بهترین کیفیت می دهد.

البته احتمالا این تمامی آن چیزی نیست که به آن نیاز دارید! شما می خواهید خیالتان از بابت خدمات نیرو های کار پاک رویال راحت باشد. با ضمانت کاری که پاک رویال در این زمینه به شما می دهد، می توانید با خیالی راحت از نیروی خدماتی این شرکت کمک بگیرید.

در مورد نظافتچی هایی که با پاک رویال همکاری میکنند باید بگوییم از بین تعداد زیادی متقاضی این اشخاص به دلیل اخلاق و توانایی که دارند انتخاب شده اند و با گذشت زمان به عنوان نفرات ثابت با ما همکاری میکنند

ولی همچنان در ساعت اول اگر از شخص مراجعه کننده رضایت نداشتید میتوانید سفارش خود را کنسل نمایید.

پاک رویال به صورت تمام وقت پشتیبان شما هست و اگر به هر دلیلی با مشکل روبرو شدید میتوانید با مجموعه تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن به مشکل پیش آمده رسیدگی شود.

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال برای نظافت منزل
امنیت مشتریان از امنیت خودمان مهمتر است

این مجموعه به این موضوع خیلی اهمیت میدهد چرا که حساسیت بسیار بالای مدیریت زمان شروع به همکاری با کارپردازان و نظافتچی های متقاضی ( نظافت منزل و نظافت راه پله و… ) باعث میشود که اشخاص نامتعارف اصلا در لیست همکاران ما قرار نگیرند و اگر به هر دلیلی چند مورد اعتراض در خصوص رفتار یا کار شخصی ثبت شود دیگر همکاری با پاک رویال نخواهد داشت.

چراکه بعد از شروع به همکاری اتمام نظارت مدیریت بر کارپردازان نیست بلکه تحت نظر داشتن رفتار و اخلاق و از همه مهمتر توان کاری کارپردازان در طول زمان همکاری با مجموعه از مهمترین امور دستوری مسئولین میباشد.

از سویی دیگر ارتباط دائم مابین پاک رویال و مشترکین بعد از اتمام کار یکی از این امور میباشد که باعث میشود اشتباهی از کسی سر نزند و تمامی همکاران گرامی میدانند اگر اشتباهی انجام دهند بلافاصله مدیریت مجموعه پیگیری خواهد کرد و در مورد اشخاص متخلف هیچ گذشتی در کار نخواهد بود و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

نظرات مشتریان
آخرین مقالات پاک رویال
لوازم نظافت منزل و نظافتچی با تجربه

ضرورت رعایت 3 عامل مهم : لوازم نظافت منزل و نظافتچی با تجربه ، زمان کافی

لوازم نظافت منزل ، نظافتچی با تجربه و زمان کافی زمان ثبت سفارش برای نظافت منزل یا نظافت مشاعات و ... باید ۳ عامل مهم را در نظر بگیریم. تهیه لوازم نظافت منزل حضور نظافتچی با تجربه اختصاص زمان کافی برای نظافت منزل و... تهیه لوازم نظافت منزل و تاثیر آن در انجام کار نظافتچی ...

درمان سرفه ناشی از تنفس گاز وایتکس و جرمگیر

دلیل سرفه و درمان سرفه ناشی از تنفس گاز وایتکس و جرمگیر

برای درمان سرفه ناشی از گاز وایتکس و جرمگیر چه باید کرد؟ قبل از اینکه درمان سرفه ناشی از تنفس گاز مواد شوینده را بررسی کنیم نیاز است دلیل سرفه ، پیشگیری و عوراض تنفس گاز مواد شوینده را بدانیم و توضیحاتی در این خصوص و درمان سرفه و ... در این مقاله داده شده ...

برای پاک کردن لکه شمع از روی فرش و لباس باید چه کاری کرد؟

پاک کردن لکه شمع از روی فرش ، موکت و لباس ها

برای پاک کردن لکه شمع از روی فرش ، موکت و لباس ها باید چه کاری انجام دهیم؟ شمع‌ها عمدتاً از موم‌های طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شوند که رایج‌ترین آنها پارافین، موم زنبور عسل، موم سویا و استئارین هستند. این مواد دارای ویژگی‌های خاصی مانند نقطه ذوب پایین، چسبندگی بالا و قابلیت نفوذ در الیاف ...