معرفی پاک رویال 

پاک رویال نام تجاری شرکت پاک مهر نیکومنش با شماره ثبت ۵۱۹۹۶۴ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۲۷۱۱۹۵ میباشد که در زمینه معرفی ارائه کنندگان خدمات فعالیت می‌نماید. سایت اصلی پاک رویال pakroyal.ir که در حال طراحی میباشد به همراه اپلیکیشن های این مجموعه جهت رفاه حال کارپردازان و مشترکین این مجموعه در حال طراحی و کد نویسی میباشد که به دلیل تاخیر ۳ماهه شرکت طراح هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است و پاک رویال در این سایت نظافتچی های طرف قرارداد خود را به کاربرانی که درخواست‌ انجام امور نظافتی توسط نظافتچی های این مجموعه دارند معرفی می‌نماید تا بهترین خدمات ممکن را دریافت نمایند. و وظیفه ارائه پشتیبانی در خصوص عملکرد و رفتار نظافتچی را از لحظه ورود تا حتی بعد از خروج برعهده گرفته تا به بهترین شکل ممکن خدمات درخواستی ارائه شود.

شرایط دریافت خدمات

لحظه ثبت سفارش توسط کاربران در این مجموعه پیامکی حاوی نام نظافتچی ، ساعت و تاریخ مراجعه و هزینه خدمات دریافتی به همراه لینک ورود به حساب کاربری مشترکین برای شما ارسال میشود که با لمس این لینک به صفحه کاربری خود راهنمایی میشوید که بعد از وارد کردن شماره موبایل ثبت شده در سفارش و کد ورود پیامک شده میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. در این صفحه امکان ثبت تیکت و ملاحظه رسید دریافت خدمات خود را خواهید داشت که هربار اقدام به دریافت خدمات و درخواست‌ معرفی نظافتچی از پاک رویال را ثبت نمایید رسید شما در این قسمت ثبت می‌شود و در اختیارتان قرار می‌گیرد . شما باید بلافاصله بعد از دریافت پیامک اقدام به مطالعه این رسید نمایید که اگر هر اشتباه و مشکلی ملاحظه کردید با مشاورین ما و شماره ۰۲۱۹۱۳۰۳۴۸۴ تماس بگیرید.

رسید دریافت خدمات و معرفی نامه نظافتچی

رسید دریافت خدمات و معرفی نامه نظافتچی

توجه داشته باشید که نکات ثبت شده در این رسید بسیار مهم میباشد. و شما موظف به رعایت این نکات خواهید بود.

آیا پاک رویال به تمام نقاط تهران اعزام دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله شرکت پاک رویال در تمام نقاط تهران فعالیت دارد و نظافتچی های این شرکت  به تمامی مناطق شهر تهران اعزام می شوند و راس ساعت درخواست شده توسط مشترک به محل کار مراجعه می نمایند.

هزینه ایاب و ذهاب نظافتچی

هزینه ایاب و ذهاب

هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری نمیباشد و مشتری فقط مبلغ ذکر شده زمان رزرو را که آن مشخص می باشد ۴ ساعته یا ۸ ساعته است در انتهای کار و تحویل کار به نظافتچی یا کارپردازان پرداخت می نماید. و تنها درصورتی که ساعت اتمام خدمات بعد از ساعت ۲۱ باشد  پرداخت هزینه اسنپ نظافتچی تا میدان امام حسین با مشتری میباشد.

نظافت منزل و راه پله بر اساس ساعت کاری

ساعت شروع به کار

ساعت شروع به کار به عهده مشتری می باشد و هر ساعتی که زمان ثبت سفارش به اپراتور های شرکت اعلام کنند کارپرداز راس همان ساعت به محل کار مراجعه می نماید و در صورت تاخیر مشتری ساعت شروع خدمات همان ساعت اعلامی ثبت می‌شود و در صورت تاخیر نظافتچی ساعت شروع خدمات از لحظه شروع به کار ثبت می‌شود.

اعزام نظافتچی ساعتی

محاسبه هزینه ها

محاسبه هزینه ها بستگی به نوع سفارش و ثبت درخواست مشتری دارد . ولی در خصوص اعزام نظافتچی این مجموعه به صورت ساعتی و در دو دسته ۴ساعته و ۸ ساعته نطافتچی های خود را به محل کار اعزام می نماید که تعرفه هر یک مشخص می باشد و زمان ثبت سفارش به شما اعلام می گردد.

اعزام نظافتچی آقا جهت نظافت منزل به تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل منصفانه

کنسل کردن سفارش

کنسل کردن سفارش در شب گذشته و یا حتی بیش از دو ساعت از زمان درخواستی باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و در صورتی که زمانی که اعلام کنسلی می‌نمایید کمتر یا برابر با ۲ ساعت قبل از ساعت اعلام شده ثبت سفارش و رسیدن نظافتچی باشد باید یک سوم مبلغ را به عنوان کنسلی و هزینه ایاب ، ذهاب به نظافتچی پرداخت نمایید.

توجه داشته باشید کنسل کردن سفارش فقط به صورت تماس تلفنی امکان پذیر میباشد و به هیچ عنوان ارسال پیامک به شماره های همراه داخل سایت یا زدن گزینه لغو پیامک ارسالی باعث کنسل شدن سفارش نمی‌شود چراکه دسترسی به پیامک های سیم کارت ها وجود ندارد و پیامک ثبت سفارش سازمانی میباشد و گزینه لغو فقط باعث جلوگیری از ارسال دوباره پیامک از این سامانه می‌شود.

لوازم نظافت منزل و نظافتچی با تجربه ، زمان کافی

تهیه لوازم و مواد شوینده

مشتری موظف میباشد قبل از رسیدن نظافتچی مواد شوینده ، دستمال های مصرفی ، جارو و طی و سطل ، چهارپایه و دیگر لوازم مورد نیاز نظافتچی را آماده کرده و بعد از رسیدن نظافتچی و قبل از شروع به کار ایشان چک لیست کلیه خدمات مد نظر خود را به ایشان تحویل دهد تا مشکلی در ارئه خدمات توسط نظافتچی ها وجود نداشته باشد. و در صورت نبود لوازم مورد نیاز تا آماده سازی آنها ساعت خدمات رسانی از زمان رسیدن نظافتچی ها محاسبه میشود و اگر مواد شوینده و لوازم مورد نیاز تهیه نشود نظافتچی تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین خدمت رسانی انجام شود ولی در انتهای کار اعتراضی در خصوص کیفیت خدمات قابل قبول نمی‌باشد.

ثبت شکایت و اعتراضات و...

پاک رویال به عنوان یک واسطه مابین شما و کارپردازان عمل می‌نماید و زمان ثبت درخواست شما کارپرداز مناسب با درخواست شما را معرفی می‌نماید که در رسید دریافت خدمات شما شروط و توضیحاتی وجود دارد که بعد از ثبت سفارش در حساب کاربری شما دردسترس میباشد که موظف به مطالعه و رعایت این نکات میباشید.

زمان بروز هرگونه مشکل احتمالی شما ابتدا باید مسئولین مجموعه را در جریان بگذارید و در ادامه بر اساس راهنمایی صورت گرفته از سوی مسئولین عمل نمایید و به هیچ عنوان با خود نظافتچی تماس نگیرید و وارد بحث و مشاجره با ایشان نشوید.

پرداخت دستمزد کارپرداز

خدمات رسانی نظافتچی ها به دو دسته تقسیم می‌شود.

۴ ساعته : ۵۰۰ هزار تومان دستمزد

۸ ساعته : ۹۰۰ هزار تومان دستمزد

اضافه کار : ساعتی ۱۲۰ هزار تومان میباشد.

انتخاب هریک از دسته ها به عهده شما میباشد که بر اساس حجم کاری خود سفارش خود را ثبت مینماید و اگر کار بیشتر از ساعت ذکر شده طول بکشد مبلغ هرساعت اضافه کار به مبلغ کل سفارش اضافه می‌شود.

بعد از اتمام کار یا ساعت ثبت سفارش مبلغ کامل سفارش را به حساب خود نظافتچی باید پرداخت نمایید.

لازم به ذکر میباشد که هیچ خدماتی به صورت کنتراتی و چکی در این مجموعه ارائه نمی‌شود و فقط شستشو سقف و فرش ، موکت به صورت متری میباشد که خارج از مبالغ ذکر شده متری ۲۵۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

و تمامی امور نظافتی واحد ها یا راه پله ها زمان اعزام به صورت ساعتی و فقط برای یک واحد یا یک راه پله انجام می‌شود.