نظافت خانه و تمیزکردن خانه

دانستنی های نظافت خانه و تمیزکردن خانه
دانستنی های نظافت خانه و تمیزکردن خانه

مقدمه نظافت خانه و تمیزکردن خانه

نظافت خانه و تمیزکردن خانه امری بسیار ضروری و مهم می باشد چرا که دارای اهمیت بالایی برخوردار است

نظافت خانه و تمیزکردن خانه به طور مستقیم با جسم و روح انسان در ارتباط می باشد و تأثیر بسزایایی در روح و جسم انسان ها دارد

یکی از دلایلی که متمرکز بر رابطه بین انسان و  نظافت خانه و تمیزکردن خانه می باشد دال بر این است که محیط زندگی هر شخصی در سلامتی وی تأثیر گذار می باشد.

نظافت خانه و تمیزکردن خانه های ویلایی :

نظافت خانه و تمیزکردن خانه های ویلایی حتی با بیشتر شدن خانه های آپارتمانی ؛ هنوز خانه های ویلایی زیادی در سطح شهر تهران وجود دارد . خانه های ویلایی به علت طبقات ، متراژ و یا قدیمی بودن آنها نظافت آنها نسبتأ دشوار تر و سخت تر می باشد

در نتیجه زمان بیشتری می بایست صرف نظافت منزل های ویلایی کرد.

نظافت خانه و تمیزکردن خانه های آپارتمانی :

نظافت خانه و تمیزکردن خانه های آپارتمانی حتمأ با ضرافت بیشتری باید انجام شود؛ نظافتچی خانم و آقا جهت نظافت خانه و تمیزکردن خانه های آپارتمانی باید در نظر داشته باشد که نظافت راه پله ها هم زمان بر خواهد بود

و نظافت منازل آپارتماتی بدلیل داشتن متراژ پایین تری نسبت به منازل ویلایی راحت تر می باشد و زمان کمتری را از نظافتچی می خواهد . البته متراژ آپارتمان ها نیز ارتباط مستقیمی به زمان نظافت دارد .


راهنمای قیمت


مشترکین گرامی توجه داشته باشید نظافتچی های این شرکت زمان مراجعه به محل کار و اتمام امور نظافتی هیچ مبلغ اضافه ای برای انجام امور نظافتی از شما درخواست نمیکنند و فقط مبلغ ساعت کار درج شده در فاکتور را دریافت مینمایند و

تمامی امور نظافتی را در طی ساعات کاری خود انجام میدهند.

فقط شستشو سقف ، شستشو فرش با آب و تاید دارای هزینه جداگانه میباشد.

کشیدن شامپو فرش و دیوارشویی در طی زمان کاری انجام میشود و هزینه جداگانه ندارد این مجموعه در طی این سالها هرگز به بهانه های مختلف سعی بر افزایش قیمت دستمزد نظافتچی های خود نداشته و ندارد لطفا زمان ثبت سفارش بابت این موضوع نگرانی نداشته باشید.


قیمت اعزام نظافتچی آقا جهت انجام تمام امور نظافتی

بجزء شستشو سقف و فرش و نماشویی

۴ ساعت کار : ۴۰۰هزار تومان

۸ ساعت کار : ۶۰۰ هزار تومان

شستشو سقف متری: ۲۰۰۰۰ تومان

هر ساعت اضافه کار : ۷۰۰۰۰ تومان


نظافتچی خانم تمام امور بجزء نظافت راه پله و محل کار ، دیوار شویی ، شستشو سقف و فرش و امور سخت و سنگین

۸ ساعت کار : ۶۵۰ هزار تومان

هر ساعت اضافه کار : ۷۰ هزار تومان


برای رزرو آنلاین و دریافت فاکتور به صفحه ورود پاک رویال مراجعه کنید.


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف شده است شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما هم به اطلاعات تماس کلیه شعب دسترسی پیدا کنید و هم از طریق لینک رزرو آنلاین ثبت سفارش نمایید.


اطلاعات تماس شعب اصلی پاک رویال

اگر با تلفن همراه وارد سایت شده اید کافیست بر روی آیکون سبز رنگ ?قابل مشاهده سمت راست صفحه گوشی خود یا هر یک از شماره های تماس زیر بزنید تا خیلی راحت بتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید.


شرق تهران :                        ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


شمال تهران :                       ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹


غرب تهران :                       ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰


 جنوب تهران :                      ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶


 دفتر اعزام :                        ۰۹۱۲۰۵۲۶۵۳۶


توجه کنید

در صورتی که از نظافتچی اعزامی ناراضی بودید میتوانید ساعت اول خدمات خود را بدون پرداخت هزینه کنسل نمایید یا با شماره ۰۹۹۰۳۲۲۵۳۶۳  زمان حضور نظافتچی در محل کار (فقط ساعت اول) بابت رفع مشکل تماس بگیرید.


نظافت خانه و تمیزکردن خانه

بهترین خدمات نظافت خانه و تمیز کردن خانه از شرکت خدماتی نظافتی

نظافت خانه و تمیز کردن خانه از امور بسیار مهم زندگی می باشد. گاهی اوقات اکثر اعضای خانواده از جمله خانم ها شاغل می باشند و وقت کافی را جهت نظافت منزل ندارند. از این رو استفاده از خدمات شرکت خدماتی نظافتی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

شرکت خدماتی نظافتی با اعزام نظافتچی های خانم و آقا از افراد مطمئن و ماهر در امور نظافتی، سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. شما می توانید با درخواست نظافتچی از شرکت خدماتی نظافتی، از خانه ای کاملا تمیز و مرتب در کمترین زمان ممکن برخوردار شوید.

هزینه خدمات نظافت خانه:

همچنین هزینه کلیه خدمات نظافتی ارائه شده طبق تعرفه مصوب اتحادیه محاسبه و اخذ می گردد و شما هیچگونه وجه اضافی برای خدمات ارائه شده با بهترین کیفیت پرداخت نخواهید کرد.

برای درخواست نظافتچی خانم و نظافتچی آقا کافی است با شماره تلفن های شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت اینترنتی و آنلاین جهت نظافت منزل ثبت نمایید

تا در اولین فرصت، پرسنل شرکت جهت هماهنگی های لازم با شما تماس گیرند و نظافتچی های مطمئن و کاربلد را به منزل و یا محل کار شما اعزام نمایند.

برنامه اصولی نظافت خانه و تمیز کردن خانه

نظافت خانه و تمیز کردن خانه یکی از دغدغه های اعضای خانواده به خصوص خانم خانه می باشد، این امر در ایام نزدیک به پایان سال و انجام مراسم خانه تکانی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

در این ایام نظافت خانه و تمیز کردن خانه به عنوان کاری سخت و طاقت فرسا به چشم می آید، اما شما می توانید با برنامه ریزی صحیح و اصولی این کار را به راحتی و بدون صرف انرژی زیاد انجام دهید.

ابتدا با توجه به روزهای باقیمانده به ایام بهار، کارهای مختلف منزل را تقسیم بندی و سعی نمایید هر کاری را در روز معین شده انجام دهید.

شما می توانید کارهای کلی را در همین روزهای ابتدایی انجام دهید و نظافت بخش هایی از خانه که احتمال دارد دوباره ریخت و پاش در آن صورت بگیرد را به روزهای پایانی سال اختصاص دهید.

به عنوان مثال :

سپردن فرش ها به قالیشویی، خشکشویی مبلمان، شستشوی پرده ها، نظافت راه پله ها، انباری و پارکینگ کارهایی هستند

که می توانید در ابتدا از نظافت و مرتب نمودن آن ها شروع نمایید و کارهایی مانند نظافت کامل آشپزخانه، سالن و اتاق خواب ها را به روزهای پایانی طبق برنامه اختصاص دهید.

شما با انجام نظافت خانه و تمیز کردن خانه طبق برنامه، به راحتی می توانید یک خانه تکانی صحیح و اصولی را انجام دهید بدون اینکه فشار و انرژی زیادی را متحمل شوید.

1242921016-talab-org

برای رزرو نظافتچی ، اطلاع از تعرفه ها و تماس با ما کلیک کنید

نظافتچی منزل چه وظایفی دارد؟

ما می توانیم برای نظافت خانه و تمیز کردن خانه از خدمات شرکت خدماتی نظافتی استفاده نماییم، به همین منظور این شرکت نظافتچی منزل را اعم از نظافتچی خانم و نظافتچی آقا را به منزل اعزام می نماید.

اما قبل از اینکه درخواست نظافتچی برای امور منزل را داشته باشید بهتر لیستی از کارهایی را که نظافتچی باید آن ها را انجام دهد، تهیه نمایید تا هنگام اعزام نظافتچی، بتوانید طبق برنامه کارها و قسمتهایی که باید نظافت شود را از وی بخواهید.

به این ترتیب کارها به طور منظم و کامل صورت می گیرد و میزان زمان تلف شده به حداقل خواهد رسید.

برنامه ریزیه مناسب برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه :

شما می توانید پاک کردن پنجره و شیشه های داخل منزل، نظافت سالن، اتاق خوابها، آشپزخانه، شستشو و نظافت حمام و سرویس بهداشتی، مرتب نمودن کمد های لباس، قفسه ها و دراور، تمیز نمودن کفپوش ها و .... را از نظافتچی منزل درخواست نمایید.

همچنین در صورتی که احتیاج به نظافت کل پنجره و شیشه های ساختمان، راه پله، حیاط، آسانسور و پارکینگ داشته باشید می توانید از خدمات نظافتچی مرد برای این امور بهره مند گردید.

چگونه نظافتچی مطمئن و کاربلد جهت نظافت خانه و تمیزکردن خانه پیدا کنیم؟

گاهی اوقات برای انجام کارهای خانه احتیاج به کمک داریم و فرد مناسبی را برای این کار پیدا نمی کنیم.

به همین جهت شرکت های خدماتی نظافتی تاسیس شده اند تا با معرفی و اعزام نظافتچی های مطمئن و کاربلد به منزل و یا محل کار شما، کلیه خدمات نظافتی از جمله نظافت خانه و تمیز کردن خانه را به بهترین وجه انجام دهند.

این شرکت ها جهت استخدام نظافتچی، شرایطی را وضع می نمایند که در صورت برخورداری از این شرایط، افراد به عنوان نظافتچی بکار گرفته می شوند.

اولین و مهمترین شرط نداشتن اعتیاد و سوء پیشینه افراد می باشد، شرط بعدی برخورداری از سلامت جسمی و روحی کامل است. همچنین دارا بودن سوابق کاری مرتبط با نظافت جزء این شرایط می باشد.

در صورتی که افراد فوق دارای سوابق کاری نباشند ابتدا باید دوره های آموزشی نظافت و خدمات مرتبط را بگذرانند. از این افراد مدارک شناسایی و سفته نیز دریافت می شود.

تمامی این شرایط جهت استخدام نظافتچی های مطمئن، سالم و کاربلد صورت می گیرد تا با انجام خدمات و نظافت به بهترین صورت ممکن و کمترین زمان ، رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله توسط نظافتچی

بدون شک بسیاری از افراد علاقه دارند از کمک یک نظافتچی برای نظافت خانه و تمیز کردن خانه بهره مند شوند تا زمان کافی را برای رسیدگی به دیگر کارهای خود داشته باشند

اما نگرانی از قیمت نظافت خانه توسط نظافتچی باعث می شود که خود به تنهایی به نظافت خانه بپردازند و فشارهای ناشی از آن را تحمل نمایند.

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال قیمت نظافت خانه توسط نظافتچی را منصفانه محاسبه می نماید.

در واقع قیمت کلیه خدمات و نظافت توسط نظافتچی ها بر طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می شود و جای هیچگونه نگرانی جهت پرداخت هزینه های بالا و اضافی نیست.

شما می توانید با پرداخت قیمت مناسب و ارزان، نظافتچی آقا و خانم را درخواست دهید تا در زمان مورد نظر به منزل و یا محل کار شما اعزام گردند.

در ضمن کلیه نظافتچی ها دارای معرفی نامه معتبر و دارای مهر شرکت خدماتی نظافتی می باشند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اگر می خواهید نظافت منزل، راه پله، آسانسور، حیاط و پارکینگ و حتی محل کار شما با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام شود با شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید و یا درخواست خود را اینترنتی ثبت نمایید.

دریافت کارگر خدماتی خانم برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه :

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال با ارائه بهترین خدمات نظافت خانه و تمیزکردن خانه موجود توانسته برتری خود را در نظافت خانه ثابت کند.

از نظر مشتریان این شرکت از بهترین مواد شوینده استفاده میکند

و با استفاده از کادری مجرب و کاملا حرفه ای می تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه کند

یکی از مهم ترین برتری های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال تضمین کار است ،

آیا داشتن برنامه برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه مهم است :

نظافت خانه و تمیزکردن خانه ها شاید امر ساده ای به نظر بیاید اما در واقعیت اگر آن را به متخصص نظافت بسپارید

نظافت خانه های ویلایی را به سبکی متفاوت تر از نظافت خانه های آپارتمانی انجام می دهد.

شما باید به صورت روزانه به نظافت خانه و تمیزکردن خانه بپردازید

و برای اینکه هرچه بهتر از عهده این کار بر بیاید باید لیستی تهیه کنید و با برنامه پیش بروید.

هر خانم خانه دار ایرانی باید طریقه نظافت خانه را بداند :

پیشتر در پاک رویال در این مورد صحبت کرده ایم

و نکاتی را توضیح داده ایم اما در این مقاله میخواهیم یک لیست در اختیار شما بگذاریم

تا بهتر بتوانید از پس نظافت خانه و تمیزکردن خانه بر بیاید و چیزی را فراموش نکنید.

لیست نظافت خانه و تمیزکردن خانه

  • اتاق پذیرایی:

اتاق نشیمن اولین اتاق خانه و منطقه شما است که اولین تاثیر را بر مهمانان می گذارد.

از قدیم می گویند: اولین حس آخرین حس است".

بنابراین، اگر اتاق کثیف باشد، در نظر بگیرید چه تاثیری بر مهمانان می گذارد.

پس مهمترین نقطه برای نظافت منزل اتاق پذیرایی میباشد

لیستی برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه و اتاق پذیرایی :

  • در مرحله اول با دستمال کشی کل لوازم اتاق خواب باید شروع کنید.
  • در مرحله دوم همیشه بعد از دستمالکشی با دستمال خشک باید با دستمال مرطوب تمام لوازم را تمیز و قسمت به قسمت دستمال خود را آب بکشید.
  • لوسترها را با دقت با مواد تمیز کننده تمیز کنید و مبلمان پذیرایی را با حوصله حتی گوشه و کنار آنها را جارو کنید.
  • اگر لامپ های روشنایی را بشورید نور بسیار جذاب تری خواهند داشت و بسیار در دید مهمانها تاثیر دارد.
  • قاب عکسها و گلهای منزل خود را دستمال کشی کنید.
  • در آخر تما ولوازم را مرتب و با نظم بچینید که محیط هرچه تمیز باشد ولی نامنظم فایده ای ندارد.

قلب منزل نظافت آشپزخانه :

آشپزخانه به دلیل پخت و پز بسیار زود به زود کثیف میشود و نیاز به تمیزکاری و نظافت دارد

اگر از آشپزخانه قافل شوید با محیطی چرب و دارای بوی بد که کل فضای خانه را در بر میگیرد روبرو میشوید

  • پس در نظافت خانه آشپزخانه بسیار مهم میباشد.

لیست شپزخانه:

  • باید تمام کابیتها خالی شود و دستمال کشی و شستشو شود.
  • تمامی ظروف باید شستشو داده شود ترجیحا با آب داغ بشویید آنها را.
  • با مواد شوینده و فرچه کف آشپزخانه را بشویید و آب بکشید.
  • ظروف / چینی / شیشه ها و تمام وسایل بعد از شستشو با دستمال خشک شوند تا لکه آب بر روی آنها نماند و مراقب درهای کابینتها باشید که بسیار مهم میباشد.
  • سعی کنید به صورت روزانه شیشها و هود و گاز را بشویید تا لکهای روغن به حا نماند که بسیار جلوه بدی دارد.
  • یخچال یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه میباشد که بهتر است دائم نظافت شود بهتر است با الکل و پنبه تمام قسمتهای داخلی و حتی خارجی آن ضدعفونی شود.
  • در آخر زبالها را هر روز از منزل خارج کنید حتی اگر کم است که بوی خیلی نامطبوعی از خود به جا میگذارد.

اتاق خواب :

اتاق خواب یک محیط شخصی میباشد و نمایان کننده شخصیت هر فرد یا زوج میباشد

که داخل اتاق خواب اگر نظافت و تمیز کاری با برنامه انجام نشود بسیار بهم ریخته و کثیف میشود

حالا در نظر بگیرید که یک محیط کثیف و بهم ریخته چقدر در روحیه و سلامت شما تاثیر گذار هستش

پس زمان نظافت خانه و تمیزکردن خانه اتاق خواب فراموش نشود.

لیست نظافت اتاق خواب :

  • اول از هر چیزی شروع کنید به مرتب کردن اتاق و جارو کشیدن فرشها یا کف اتاقه
  • ملحفه ها و روشک تخت و بالشت ها را در بیارید و داخل ماشین لباسشویی بیندازید و بعد از خشک شدن آنها را بر روی تخت و متکاها بکشید.
  • در آخر تمام لوازم و قطعات اتاق خواب را با دستمال خشک و مرطوب دستمال کشی کنید.

نظافت حمام و سرویس ها:

حمام و سرویس ها از مهمترین قسمتها در نظافت خانه و تمیز کردن خانه میباشد

زیرا از این محیط ها برای تمیز کردن خود استفاده میکنیم و بسیار برای سلامتی ما خطرناک است که کثیف باشد.

لیست برای نظافت حمام :

  • رای نظافت حمام و سرویس ها باید از شوینده های قوی استفاده کنیم که کار ضدعفونی و جرمگیری را انجام دهد.
  • کف حمام را کاملا با جرمگیر بپوشانید و بگذارید بماند تا تمامی جرم کف و درزهای کاشی ها را از بین ببرد و با ب گرم آبکشی کنید.
  • دیوار های حمام را با اسکاچ و فرچه بهمراه شویندهای مخصوص شستشو دهید و اب بکشید.
  •  شیر آلات و لوازم استیل داخل سرویس ها و لوازم را با سیو شستشو دهید و آب بکشید.
  •  داخل، خارج، لبه و پایه توالت را با ضد عفونی کننده قوی تمیز کنید.
  •  آینه ها را تمیز کنید و حولها را عوض کنید و محفظه مایع دستشویی و جا صابونی و... را تخلیه کنید
  •  بعد از شستشو دوباره پر کنید و در آخر تمام لوازمی که در دسترس است و استفاده میشود را با الکل ضد عفونی کنید.

شرایط نظافت خانه و تمیزکردن خانه :

شما همواره برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه خود باید کوشا باشید

در فرهنگ ایرانیان نظافت خانه و تمیزکردن خانه بسیار مهم هستش

و کدبانو بودن یک خانم خانه دار به تمیزی و پاکیزگی منزل ایشان بستگی دارد.

اگر برنامه مناسبی داشته باشید نظافت خانه و تمیزکردن خانه شما بسیار راحت و بدون خستگی انجام میشود

اگر مشغله کاری خارج از خانه یا نگهداری و رسیدگی به کودکان شما این امرو را برای شما سخت میکند

بهترین کار همکاری با یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر و خوب است.

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اعتبار لازم را برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه دارد ؟

  • این مجموعه ۸ سال سابقه کاری دارد
  •  تمام نظافتچی ها این مجموعه تحت نظارت ۲۴ ساعته هستند
  • هیچ اعتراض یا شکایتی در مورد نظافت خانه شما بدون بررسی باقی نمیماند.
  •  نظافتچی های این مجموعه برای شرکت و مدیریت شرکت احترام قائل هستند که باعث میشود نظافت خانه شما را به بهترین شکل انجام دهند.
  •  تمام نظافتچی های این شرکت چه نظافتچی خانم چه نظافتچی آقا را آموزش داده و بعد از آموزش به محل کار شما اعزام میکند

آیا در صورت بروز اتفاق برای نظافتچی شرکت پاسخگو هست؟

  •  تمام پرسنل این مجموعه تحت پوشش بیمه حوادث هستند
  • اگر خدایی ناکرده یک نفر از نظافتچی ها در حال نظافت خانه شما آسیبی ببیند بعد از انتقال با اورژانس به
  • بیمارستان و تشکیل پرونده به بیپه ایران اطلاع داده شده و پرونده پزشکی این شخص باز خواهد شد.

از نظر امنیتی نظافتچی های شرکت خدماتی قابل اطمینان هستند؟

  •  تمامی نظافتچی ها قبل از شروع به نظافت خانه اقوام و بستگانشان را باید به شرکت معرفی کنند.
  • مدارک شناسایی این اشخاص بررسی و سابقه آنها مشاهده میشود.
  • مدارکی ضمانتی و... از این اشخاص دریافت میشود.
  •  تمام وقت تحت نظارت مسئولین شرکت هستند‌.

برای رزرو نظافتچی ، اطلاع از تعرفه ها و تماس با ما کلیک کنید

روشهای دیگری برای نظافت خانه و تمیزکردن خانه:

هر شخصی برای تمیز کردن منزل خود راه و روش خاص خود را دارد و ماهم روشهای مختلفی را برای شما ابدا میکنیم که امیدواریم که برای شما مفید باشد.

اگر تصمیم گرفته اید تمام منزل را نظافت کنیم باید چه کاری انجام دهیم؟

اگر بخوایید تمام قدرت خود را صرف این کنید که اتاق ها و قسمتهای مختلف منزل را به صورت جداگانه و کامل نظافت کنید

مطمئن باشید انرژیتان هدر رفته و کارتان ناتمام خواهد ماند.

شما باید تمام فضای خانه را به یکباره تمیز کنید

  • مثال:

جارو کردن تمام خانه یا طی زدن کل محیط کف خانه پشت سر هم.

چرا اتاق ها را جداگانه از صفر تا صد تمیز نکنیم؟

اینکه یک اتاق را اول درو پنجره ، دیوار ها ، کلیدو پریزها و کف آنرا تمیز کنید

بعد برید سراغ یک اتاق دیگر از نوع بخواهید لوازم هر قسمت را اماده کنید ووو ادامه دهید

باعث خستگی و بی حوصله شدن شما میشود

بهترین نوع نظافت خانه و تمیزکردن خانه این است که تمام در و پنجرها به یکباره تمیز شود

یا تمام دیوارها باهم تمیز شود ووو.

طریقه نظافت خانه و تمیزکردن خانه:

به دفعات توضیح داده ایم که نظافت هر خانه با خانه دیگر متفاوت است!

چراکه خانه های آپارتمانی یک نوع ساختار دارند و خانه های ویلایی ساختار دیگری دارد.

اما میشود گفت در کل بهترین گزینه برای شروع نظافت منزل تمیزکردن در و پنجرها ، دیوارها ، کلید و پریزها ، گردگیری لوازم ، سرویسهای بهداشتی و نظافت کف که یا جاروکشی یا طی کشی میشوند.

اولین مرحله تمیز کردن در ها و پنجرها میباشد:

  • نظافت درها:

ابتدا تمامی درها را با محلول آب ، وایتکس و کمی تاید با اسکاج میشویید

سپس با دستمال مرطوب تمیز و با یک دستمال خشک آب به جا مانده را خشک میکنید

  • نظافت شیشه ها:

برای تمیز کردن شیشها و آینه ها ابتدا با یک دستمال مرطوب گرد و خاک آنها را برمیدارید

بعد از آن با دستمال مخصوص تمیز کردن شیشه که کمی مرطوب است یک طرف شیشها را عمودی و طرف دیگر را افوقی تمیز میکنید

با این روش اگر جایی هم بماند سری متوجه میشوید کدام سمت شیشه کثیف هست.

  • شستشو دیوارها و کلید و پریزها:

برای تمیز کردن دیوارها باید ابتدا یک سطل محلول آب و وایتکس آماده کنید

بهمراه ۳عدد دستمال سپس خشک ، مرطوب و آعشته بهومحلول

و بعد از بالاترین نقطه دیوار به صورت عمودی گردوقبار و دوده به جا مانده بر روی آنها را با دستمال هوله ای آعشته به محلول اب و وایتکس تمیز میکنید

در هر چند بار دستمال کشی آن دستمالتان را باید بشویید و سپس مثال هر ۲متر مربع باید با دستمال مرطوب دیگرتان مایع محلول به جا مانده را تمیز کنید و در آخر با دستمال هوله ای خشکتان سطح دیوار و کلید پریزها را خشک کنید.

  • گردگیری لوازم:

بعد از گزراندن مراحل بالا به سراغ گردگیری لوازم میرویم

چراکه اگر قبل از موارد ذکر شده این کار را انجام میدادیم باید دوباره شروع به تمیز کردن و گردگیری لوازم میکردیم

چونکه خاک ناشی از دستمال کشی دیوار ها ووو دوباره بر روی لوازم و کف خانه به جا میماند.

در این مرحله شما باید تمامی لوازم خانه را از گرد و خاک پاک کنید

مثال:

مبلها ، صندلی ها ، تلویزیون ، تابلوها ، ویترین و  هر آنچه را که در محیط خانه خود دارید باید تمیز کنید.

برای این کار پیشنهاد میکنیم تعداد دستمالتان زیاد باشد

حتما هم دستمال های مخصوص گردگیری باشد که گرد و خاک را جذب میکند نه پخش.

از دستمال مرطوب استفاده نکنید

اگر لکه هایی بر روی لوازم هست بعد از گردگیری با دستمال مرطوب آن قسمتها را تمیز کنید:

طریقه تمیز کردن تلویزیون های ال ای دی:

توجه داشته باشید برای تمیز کردن ال ای دی به هیچ عنواد از شیشه پاک کن استفاده نکنید

چراکه پیکسل های ال ای دی شما خواهتد سوخت

ابتدا با دستمال میکروفایبر سطح تلویزیون را گرد گیری کنید

سپس با اسپری های مخصوص سطح ال ای دی را آغشته کنید و باز با هما دستمال ها سطح را تمیز کنید.

تمیزکردن لوازم پارچه ای و سطح مبلمان:

شما میتوانید سطح پارچه ای مبلهایتان و پردها را با جارو برقی تمیز و گردگیری کنید ت

 تمام لوازم پارچه ای مانند :

پردها ، رومیزی ها ، ملحفه ها، روتختی ووو را شوستشو دهید و بعد از خشک شدن آنها را پهن کنید.

شما میتوانید اگر نیاز به شستشو پردها ندارید با بخار شوی آنها را تمیز کنید

 مرحله نظافت سرویس های بهداشتی:

مواد پاک کننده خود را مثل جرمگیر را بر روی کف اسپری کنید

سپس بر روی دیوارها و روشویی توالت بعد از چند دقیقه با اسکاج تمام سطوح را بشویید و آب بکشید

مراقب باشید روی شیر آلات اسپری نکنید زیرا باعث آسیب دیدن آنها میشود.

نظافت شیرآلات:

برای تمیز کردن شیرآلات و لوازم استیل از شوینده سیو استفاده کنید.

این مراحل برای آشپزخانه هم قابل استفاده است.

حتی کابینتها و سطوح چرب هم تمیز میشوند.

مرحله بعد نظافت خانه و تمیزکردن خانه نظافت کف خانه است:

محیط کف خانهای ما ایرانی ها امروزه ۲ مدل میباشد فرش (سنتی) یا سرامیک یا پارکت ، سنگ (امروزی)

ابتدا تمیز کردن کف خانه های امروزی را توضیح میدهیم.

تمیز کردن سرامیک و سنگ:

ابتدا جارو میکشیم و آشغالها را برمیداریم.

سپس َ با طی مرطوب کل کف را طی کشی میکنیم.

اگر میخواهید براق شود میتوانیم کمی شیشه پاک کن هم بر روی سطح سرامیک ها اسپری کنیم و طی بکشیم.

تمیز کردن پارکتها:

 ابتدا باید جاروکشی شود و سپس اگر اسپری مخصوص پارکت بود که با همان اسپری کف را تمیز و براق میکنیم

اگر اسپری در دسترس نباشد فقط باید با طی مرطوب بدون هیچ نوع شوینده و اب فراوانی سطح را تمیز کرد.

نظافت کف و فرش:

دیگر تمیز کردن فرشها نیاز به توضیح ندارد چون همه آن را بلد میباشند تمامی سطح را جارو میزنیم و تمام‌

مرحله آخر ضدعفونی کردن خانه میباشد.

باید تمامی سطوح در دسترس را دائما با محلول یک در ۱۰ وایتکس و اب اسپری و ضد عفونی کرد

  • مثال:

لبه های در ها و پنجرها ، دستگیرها ، کلید و پریزها ، کابینتها ، دستگیره و در یخچال و گاز ووو هر جایی که در دسترسمان میباشد را ضد عفونی کنید‌.

نظافت خانه و تمیزکردن خانه

لوازم مورد نیاز نظافتچی زمان نظافت منزل شما:

  1. دستمال هوله ای و دستمال میروفایبر
  2. جارو برقی
  3. دستمال مخصوص شیشه یا همان دستمال جیر
  4. جارو و خاک انداز دسته بلند و ترجیحا نیالونی
  5. چوب های بلند گردگیری با سری میکروفایبر
  6. چند عدد سطل
  7. شویندهای مورد نیاز هرچی بیشتر بهتر

توضیحاتی در مورد لازم مورد نیاز نظافتچی ها :

  • دستمال حوله ای و میکروفایبر

شما با تهیه دستمال حوله ای بدلیل اینکه آبکشی زیادی دارد خیلی هم به نظافتچی خود کمک میکنید هم از خرید دستمالهای بدردنخور راحت میشوید.

  • دستمال های میکروفایبر :

این دستمال ها بیهترین دستمال بازار برای نظافت خانه و تمیزح88کردن خانه میباشد تقریبا همه کاره هستش

و شما میتوانید قبل از استفاده از شویندها از اب گرم و این دستمال استفاده کنید جوابگو نبود به سراغ شویندها بروید.

خرید دستمال میکروفایبر باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز میشود جون قابل شوستشو میباشد البته نه با نرم کنندها.

  • جارو برقی :

میشود گفت جارو برقی یکی از لوازمی هستش که فقط نظافتچی ها آن را زمان نظافت خانه و تمیز کردن خانه میبینند یک نفس راحت میکشند.

زیرا در سریعترین زمان ممکن تمام محیط و تاقچها و تابلو ها ووو

دیگر جاهای خانه را از وجود گرد و غبار و آشغال میتوانند پاک کنند.

و کمترین فشار ممکن به عضلاتشان بیاید و انرژی کمی نیز مصرف کنند و دیرتر خستگی به سراغشان بیاید.

  • دستمال های مخصوص شیشه یا همان دستمال چرم :

زمانی که نظافتچی شما از این دستمالها برای تمیزکردن شیشه استفاده میکند مطمئن باشید پاکیزه ترین و براق ترین شیشها را  خواهید داشت.

با یک تکه جیر خوشک میتوانید موهای حیوانات خود را جمع اوری کنید

ابکشی زیادی دارد و میشود سطوح دیگر را نیز با آن تمیز کرد.

  • جاروهای نایلونی و خاک انداز :

وجود این جارو ها خیلی به نظافتچی جهت نظافت خانه و تمیزکردن خانه شما کمک میکند.

جاروهای نایلونی روی دیوارها خط نمیندازد و آنهای را لک نمیکند.

نخهای جاروهای نایلونی از هم جدا نمیشود و خودشان تبدیل به آشغال نمیشود.

با این جارو ها فرشها را مانند جارو برقی میتوانید جاروکشی کنیدگ

  • چوبهای گرد گیری با سری میکروفایبر:

در خانه شما خیلی جاها هست که دست و دستمال نمیتواند در آن قسمتها وارد شود و آنجا را تمیز کند.

نظافتی با  در اختیار داشتن چوب گردگی میتواند تمامی سوراخها و درزها ووو جاهای دستگیر خانه شما را تمیز کند.

  • سطل :

بودن سطل خیلی مهم میباشد نظافت خانه بدون سطل غیر ممکن است.

چراکه باید چند عدد سطل برای محلول اب وایتکس یا تاید  و آب تمیز ووو در اختیار نظافتچی باشد

تا بتوانند زود به زود دستمالهای خود را تمیز کنید یا به شوینده آغشته کند.

  • شویندها :

ببینید شاید بشود از محلول اب و وایتکس و تاید در نظافت خانه و تمیز کردن خانه

و خیلی جاهای دیگر استفاده کرد و شوینده دیگری تهیه نکرد.

اما نظافت خانه شما خیلی زمان بر خواهد بود ، آن طور که باید و شاید تمیزی را مشاهده نمیکنید ووو

اگر میخواهید تایم کمتری صرف نظافت خانه و راه پله خود کنید

بهتر از از شوینده های موجود در بازار برای شیشه ، شیر آلات ، کاشی و سرامیو ، گاز و هود ووو استفاده کنید.

همیشه برای منزل مانند بدن خودتات ارزش قائل شوید زیرا تاثیر بسیاری بر سلامت روح و جسم شما دارد.

  • مرتب کردن و چیدمان لوازم خانه:

گاهی اوقات اصلا نیاز به نظافت خانه و تمیز کردن خانه نیسا بلکه شلوغی و شلختگی محیط خانه باعث میشود

که همه فکر کنند چقدر خانه شما کثیف و نامطلوب است.

شما باید دائم خانه خود را مرتب کنید و گاهی اوقات وقتی لوازم جدیدی میخرید باید لوازم قدیمی را کنار بگذارید

درست است سخت است ولی واجب است شلوغی باعث عصبی شدن شما میشود.

ما ایرانی ها همیشه عاشق مرور خاطرات بودیم و با لوازم خانه خود با روحمان ارتباط برقرار میکنیم

و در دورهمی ها دائم خاطرات گذشته را مرور میکنیم

این باعث میشود خانه شلوغ شود و مرتب کردن آن و نظافت آن بسیار سخت شود.

۱۵۰۴۰۷

آیا جایگرینی برای شویندهای شیمیایی وجود دارد؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم بله

جایگزینی برای خیلی شویندها وجود دارد که یک به یک آنها را توضیح میدهی

جایگزین شامپو فرش:

شما میتوانید دائم با جاروی مرطوب فرشهایتان را جارو کشی کنید

با این کار درصد بالایی از گرد و خاک فرش از بین میرود و دیگر نیاز به شامپو فرش ندارید.

جایگزین خوشبو کنندها:

کافیست شما کمی از روغنهای گیاهی معطر را در آب جوشیده یا در حال جوش بریزید

و بعد بگذارید کنار تا عطر آن در محیط خانه پخش شود

روغن هایی با رایحه وانیل ، نیلوفر ، اوکالیپتوس ، دارچین ووو هر آنچه خودتان دوست دارید.

جایگزین پاک کنندهای لمینت ها و کفپوشها:

اسپری های پاک کننده قیمت بالایی دارند و نیاز نیست دائم از آنها استفاده کنید

کافیت به طی مرطوب که با آب گرم مرطوب شده باشد سطح پارکتها و لمینتها را تمیز کنید.

جایگزینی برای چند منظوره ها :

اغلب لکه ها با آب گرم و مایع ضرفشویی نابود میشود نیاز نیست برای تمام لکها ها از این شوینده قوی استفاده کنید

بگذارید فقط لکهای سمج و سخت چربی را با این شوینده برطرف کنید.

چایگزین پاک و براق کنندهای شیرالات :

مشکل اصلی شیر آلات کپک ها و جاماندهای کف صابون و... میباشد

که با محلول سرکه سفید و آب ۳/۱ و ضدعفونی کننده

میتوانند آنها را با اسکاچ و این محلول نابود کنید.

جایگزین شیشه شور :

امروز قیمت شیشه شور خیلی رفته بالا پس شما میتوانید با آب گرم و دستمال مایکروفایبر شیشها را تمیز کنید

اگر شیشها لکهای قویتری داشت از آب و آمونیاک ۳ ب ۱ و کمی مایع ضرفشویی استفاده کنید

که خیلی خیلی ارزانتر از شیشه شورهای داخل بازار برایتان تمام میشود.

درباره وایتکس:

امروز وایتکس به داد خیلی از ما ایرانیا رسیده

چراکه با خواسیتی که دارد محلول یک به ده با آب و اسپری آن باعث ضد عفونی لوازم و وسایلمان میشود

و از ما در برابر ویروس کرونا محافظت میکند اما فراموش نکنید استفاده از وایتکس بدون اب باعث اشیب دیدن ریهای ما میشود.

و حتی کپک ها و قارچها و باکتریها دوباره در محیط پخش میشود

پس باید از محلول اب و وایتکس دائم در محیط خانه و زندگیمان استفاده کنیم.

نظافت خانه و تمیز کردن خانه در اواخر سال:

ما ایرانیاها همه ساله اواخر سال و اسفند ماه بر اساس رسم و رسومات چندین هزار ساله خودمون باید تمام لوازم و نقاط خانه را تمیز کنیم و این اصل خیلی برامون مهمه که حسابی نظافت خانه و تمیز کردن خانه بر طبق اصول و خواسته خودمان انجام شود.

ولی به دلیل مشکلات زیادی که این سالها برایمان پیش آمده باید از خارج از خانواده نیز برای برطرف کردن این مشکل کمک بگیریم

چرا برای نظافت خانه و تمیز کردن خانه در اسفند ماه نیاز به کمک داریم؟

چراکه معمولا تمام اعضا خانواده شوهر و خانم شاغل هستند و‌دیگر زمان و توان رسیدگی به این امر را ندارند باید از یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر که به آن اعتماد داریم کمک بگیریم.

نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا برای نظافت خانه اواخر سال مناسب است؟

معمولا در اواخر سال به دلیل اینکه کار خانه تکانی و نظافت خانه سنگین هستش و تمام نقاط منزل نیاز به تمیزکاری دارد بهتر است نظافتچی آقا برای این کار رزرو کنیم.

چگونگی رزرو نظافتچی برای اواخر سال:

اگر شرکت خدماتی نظافتی که با شما همکاری دارد کار خود را بلد باشد نیاز نیست از خیلی قبلتر رزرو نظافتچی خود را انجام دهید و فقط چند روز مانده به زمان مورد نیاز با شرکت تماس بگیرید کفایت میکند.

ولی اگر شلوغی آخر سال برای شرکت خدماتی نظافتی مشکل ساز شود شما برای نظافت خانه و تمیز کردن خانه خود باید از یک ماه قبل رزرو نظافتچی خود را انجام دهید و در طول ماه یکی دوبار هم به آن شرکت یاد آوری کنید تا زمانی که منتظر کارگر نظافتچی خود هستید زمان از دست ندهید.

شما میتوانید با کلیک بر روی هر یک از شمارهای زیر جهت نظافت خانه و تمیز کردن خانه تماس بگیرید

تماس مستقیم با نزدیکترین شعبه به محل کار یا سکونت خود جهت نظافت خانه و تمیز کردن خانه با کلیک بر روی شماره تلفن مورد نظرتان


خدمات نظافت خانه

خدمات نظافت خانه ، راه پله و… شب عید با قیمت‌های سرسام آور!

باز هم شب عید و خدمات نظافت خانه و داستان‌های مشابه هر سال... تکرار میشود.

دقت کرده‌اید که بازار نظافت و نظافت خانه هم در نزدیکی شب عید شبیه بازار سیاه شده و قیمت‌های ارائه خدمات در آن به شدت افزایش پیدا می‌کند

خب شاید برای برخی خانواده‌ها اینکه برای فعالیت یک نظافتچی خانم در ۸ ساعت، به جای ۴۰۰ هزار تومان مبلغی حدود ۳ یا ۴ برابر پرداخت کنند موضوع خاصی نباشد. اما مطمئنا تعداد زیادی از خانواده‌ها علاقه‌ای به پرداخت هزینه بالا ندارند. در هر حال ما قصد داریم مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که حتی در شلوغ‌ترین روزهای بازار هم هزینه ارائه خدمات نظافت خانه را افزایش نمی‌دهد.

علاوه بر این، مجموعه مذکور با توجه به وسعت بالایی که دارد، خدمات با کیفیتی ارائه و همیشه مشتریان خود را راضی نگه می‌دارد.

مجموعه مورد نظر، شرکت پاک رویال (pakroyall) است که با چندین شعبه" در تمام نقاط تهران و سال‌ها تجربخ در این زمینه فعالیت میکند.

جهت_رزرو_نظافتچی_اینجا_کلیک_کنید.

خدمات نظافت خانه _ نظافت منزل _ شرکت خدماتی نظافتی _ نظافتچی منزل _ نظافتچی راه پله
خدمات نظافت خانه _ نظافت منزل _ شرکت خدماتی نظافتی _ نظافتچی منزل _ نظافتچی راه پله

خدمات نظافت خانه از پاک رویال

پاک رویال در حال حاضر یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خدمات نظافت خانه است که در تهران فعالیت می‌کند. اولین دلیلی که باعث شده پاک رویال طی چند سال بتواند به یک برند محبوب در زمینه کاری خودش تبدیل شود، ارائه قیمت‌های مناسب است. این مجموعه به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی مثل شلوغی شب عید، ایام تعطیلات و... حاضر به افزایش قیمت‌های خود نبوده

و خدمات نظافت منزل را با همان دستمزدهای ثابت و کاملا منصفانه قبلی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. موضوع دیگری که باعث افزایش محبوبیت این برند نظافت شده، تمرکز روی کیفیت کار و افزایش رضایت مشتری است. با اینکه پاک رویال بیشتر از 10 نوع خدمات در زمینه نظافت ارائه می‌کند و حدود 20 شعبه صرفا در شهر تهران دارد،

در تمامی بسته‌های خدماتی خود بعد از کیفیت به رضایتِ مشتری در خدمات نظافت خانه اهمیت می‌دهد.

خدمات نظافت خانه _ نظافت منزل _ شرکت خدماتی نظافتی _ نظافتچی منزل _ نظافتچی راه پله
خدمات نظافت خانه _ نظافت منزل _ شرکت خدماتی نظافتی _ نظافتچی منزل _ نظافتچی راه پله

این شرکت چه خدماتی در زمینه نظافت ارائه می‌کند؟

همانطور که گفتیم پاک رویال خدمات بسیار زیاد و گسترده‌ای در زمینه نظافت دارد.

از جمله آنها می‌توان به موارد پایین اشاره کرد:

  •  خدمات پذیرایی منزل،
  •  خدمات نظافت خانه،
  •  خدمات اسباب کشی،
  •  نظافت راه پله،
  •  نگهداری کودک،
  •  و...

در حال حاضر مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه که می‌توان گفت پرطرفدارترین آن هم بوده،

همان خدمات نظافت منزل است. در ادامه کمی بیشتر در مورد این موضوع توضیح می‌دهیم:

خدمات نظافت خانه

اگر یک گشت کوتاه در تهران بزنیم، می‌بینیم متراژ خانه‌های این شهر بسیار متنوع است.

از منازل 40 متری تک‌خوابه گرفته تا ویلایی‌های چند هکتاری. با توجه به همین تفاوت متراژ، پاک رویال برای ارائه بهتر خدمات نیروهای خدمات نظافت خانه خود را نسبت به ساعات کاری طبقه بندی کرده و به این صورت صاحب منازل بزرگ می‌توانند ساعات بیشتری از نیروهای مجرب ما کمک بگیرند و در مقابل خانه‌های کوچک آپارتمانی هم می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، ساعات کمتری از خدمات آنها استفاده کنند.

علاوه بر بسته‌های خدماتی ۴ و ۸ ساعته که نسبت به نیازتان می‌توانید از آنها استفاده کنید، شما عزیزان مختارید به راحتی جنسیت نظافت کار یا نیروی خدماتی مورد نظر را هم تعیین کنید.

چرا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال را انتخاب کنیم ؟

استفاده از نظافتچی های مجرب و متخصص
استفاده از افرادی سالم و قابل اعتماد
بیمه حوادث شخص برای کارگزاران شرکت
ضمانت بعد از کار به صورت جدی حتی بعد از خروج نظافتچی
ارسال معرفی نامه معتبر همراه کارپردازان برای ورود به منزل
استفاده از چهار نوع مواد شوینده رایگان

نظافتچی های مجرب و حرفه ای :

نظافتچی های اعزامی شرکت پاک رویال به هیچ عنوان "کارگران ساده" نیستند . این عزیزان همه متخصصانی هستند که در زمینه خدمات نظافت خانه ، تمیزکاری، تمیزکاری فوری، تمیزکاری راه پله و... تخصص و تجربه دارند. با توجه به همین موضوع؛ قرار نیست طی فعالیت آنها دائما نگران کم‌کاری، کیفیت پایین خدمات و... باشید.

این افراد به خوبی از پسِ کاری که به آنها سپرده شده بر می‌آیند.

از جمله نکاتی که نظافت کاران پاک رویال قبل از شروع به کار آموزش می‌بینند عبارتند از:

  •  نحوه تمیزکاری شیشه‌های مختلف،
  • نحوه استفاده از مواد شوینده و پاک کننده،
  • شناخت تفاوت مواد شوینده مناسب برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه و...
  • استفاده صحیح از دستمال‌های تمیزکاری،
  • رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی،
  •  آشنایی با خطرات احتمالی ممکن در حین نظافت خانه،
  • و...

چه منزل آپارتمانی شما دارای آسانسور باشد و چه نباشد، راه پله یک بخش بسیار مهم در چشم مهمانان و به طور کل اعضای ساختمان است. متاسفانه این بخش از مجموعه به دلیل اینکه در معرض گرد و خاک زیاد است، دائما دچار مشکلات نظافتی می‌شود.

نظافت کاران پاک رویال به خوبی برای نظافت راه پله آموزش دیده‌اند و می‌توانند با بهترین کیفیت نظافت این بخش را برای شما انجام دهند. البته دقت کنید که بسته خدماتی نظافت راه پله که توسط پاک رویال ارائه می‌شود. شامل مواردی مثل "نظافت نرده‌ها"، "نظافت پارکینگ" و... هم بوده و نیازی به نگرانی دوباره در مورد این موضوع ندارید.

در نهایت، چرا پاک رویال

نیاز به خدمات نظافت خانه دارید؟

پاک رویال گزینه خوبی است... اما چرا پیشنهاد می‌کنیم با پاک رویال تماس بگیرید؟

اگر قصد داشته باشیم به طور واقعی دلیل این موضوع را برای شما شرح دهیم، باید به نکات و موارد پایین اشاره کنیم:

نیروهای مجرب:

همانطور که در بالاتر هم گفتیم، نیروهای خدماتی پاک رویال قبل از اینکه وارد این تیم چند صد نفره بشوند

توسط تیم آموزشی، آموزش‌های لازم را مشاهده کرده، آنها را به صورت عملی تجربه می‌کنند و سپس اجازه حضور در تیم اصلی را دریافت خواهند کرد.

کیفیت ارائه خدمات بالا:

نظافت منزل و به طور کلی خدمات نظافت خانه مرتبط به این حیطه نیاز به دقت بالا دارد.

متاسفانه برخی از شرکت‌ها در زمان‌های مقطعی کوتاه برای اینکه صرفا بتوانند از این بازار سود مالی کسب کنند،

از نیروهای تازه کار و اصطلاحا کارگر ساده استفاده می‌کنند.

این موضوع به شدت باعث کاهش کیفیت خدمات نظافت خانه می‌شود. اما کارشناسان پاک رویال روی کیفیت خدمات ارائه شده تمرکز دارند

و در صورت هرگونه شکایت از سمت مشتری، سریعا برای پیگیری مشکل اقدام می‌کنند.

بیمه شخصی:

پاک رویال تمامی نیروهای خدماتی خود را بیمه کرده تا نه شما، نه خود شرکت و نه نیروها بابت این موضوع نگرانی نداشته باشند.

نظافتچی منزل _ قیمت نظافت منزل _ شرکت خدماتی در تهران _ شرکت نظافتی
نظافتچی منزل _ قیمت نظافت منزل _ شرکت خدماتی در تهران _ شرکت نظافتی

مواد شوینده ارسالی:

با توجه به تخصصی بودن فعالیت تمیزکاری، مواد شوینده لازم توسط خود نیروهای پاک رویال و البته صورت رایگان برای نظافت منزل همراه آورده می‌شوند.

ضمانت بعد از کار:

تمامی خدمات ارائه شده توسط نیروهای نظافت منزل و خدمات دیگر پاک رویال با ضمانت بعد از کار انجام می‌شود.

علاوه بر این، نیروهای گفته شده با گواهینامه معتبر به شما مراجعه می‌کنند.

اگر قصد دارید از خدمات نظافت خانه و خدمات دیگر پاک رویال استفاده کنید، با یکی از شعب پاک رویال تماس بگیرید

تمیز کردن خانه

میدانستید اگر شما با برنامه ریزی روزانه ده دقیقه از وقت خود را برای تمیز کردن خانه بگذارید دیگر آخر هفته ها نیاز نیست چندین ساعت را برای تمیز کردن خانه هدر دهید و کار خود را سخت کنید.

و با ماهی یک بار کمک گرفتن از نظافتچی های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال همیشه خانه ای تمیز و مرتب خواهید داشت.

ترفند های تمیز کردن خانه در ۱۰ دقیقه:

با دانستن و در پیش گرفتن راه های مناسب و ترفند های تمیز کردن خانه میتوانید همیشه خانه ای مرتب و تمیز داشته باشید.

برای اینکه بدون خسته شدن بتوانید خانه ای تمیز داشته باشید لازم است ترفند های مناسب تمیز کردن خانه را بیاموزید

در این قسمت به شما ترفند هایی را می آموزیم که در کمتر از چند دقیقه منزل خود را تمیز کنید.

مخصوصا این راه ها برای خانم هایی که شاغل هستند بسیار کار آمد و مناسب است که در کمتر از چند دقیقه نظافت منزل خود را انجام دهند و در وقت ٫ هزینه خود صرفه جویی نمایند

ترفندهای نظافت خانه :

  1. تمیز کردن خانه و قسمت های مختلف خانه:

  2. اتاق خواب
  3. آشپزخانه
  4. حمام
  5. سرویس بهداشتی
  6. پذیرایی

  • اتاق خواب :

  1. وارد اتاق خواب که شدید یک به یک کارهای زیر را انجام دهید

  2. ملحغه ها و بالش های روی تخت خواب را مرتب کنید
  3. سراغ لباس های کثیفتان بروید و آنها را جمع آوری کنید.
  4. معمولا در اطراف تخت ریخت و پاش هایی صورت میگیرد پس لوازم اطراف تخت کوچک و بزرگ را در جای خود قرار دهید.
  5. به کمد ها و کشوها نگاهی بیندازید و اگر کمد یا کشویی باز است آنها را ببندید .
  6. اگر کتاب خانه یا میز آرایش دارید داخل و روی آن را مرتب کنید و وسایل که مربوط به اتاق خواب نیست از آن خارج کنید
  7. با یک دستمال مرطوب و یک دستمال خشک خیلی سریع اتاق را گردگیری کنید و تمامی دستگیره ها و کلید پریزها ووو را تمیز کنید.

  • آشپزخانه :

  1. قلب هر خانه ای آشپزخانه آن خانه میباشد و مهمترین قسمت برای تمیز کردن خانه صد در صد این قسمت میباشد چراکه رعایت نکردن بهداشت

  2. و نظافت در آشپزخانه باعث میشود همه اعضا خانواده و خودتان بیمار شوید پس وقتی برای تمیز کردن خانه به آشپزخانه میرسید این کارها را انجام دهید:
  3. اوپن و گاز را تمیز و دستمال کشی کنید
  4. ظرفهای شسته شده داخل آبچکان را در جاهای خود قرار دهید.
  5. ظروف داخل سینک را یا بشورید یا داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید که پر بودن سینک باعث کثیف به نظر آمدن آشپزخانه میشود.
  6. بعد از شستشو ظروف سینک را هم بشویید و با دستما خشک کنید.
  7. زبالهایی که داخل آشپزخانه به چشم میخورد را داخل کیسه زباله و کیسه را از خانه خارج نمایید
  8. کف آشپزخانه را جارو بکشید و تی بکشید و تمیز کردن آشپزخانه ما تمام میشود دیگر

  • سرویس بهداشتی :

قسمت بعدی که باید سراغ آن بروید سرویس بهداشتی است که خیلی خیلی زمان تمیز کردن خانه باید به آن دقت کنید چراکه تمیز نبودن آن در نوع تفکر و دید افراد دیگر نسبت به شما بسیار تاثیر گذار هستش. برای نظافت سرویس ها باید ابتدا

  1. آینه را تمیز کنید

  2. کف سرویس و کاسه توالت را با برس و مواد شوینده مناسب بشورید.
  3. تمام نقاط را نگاه کنید اگر کثیفی دیدید آن را بر طرف کنید و در آخر سیفون را بکشید
  4. حوله تمیز بیاورید و با حوله کثیف عوض کنید تا سرویس بهداشتی شما تمیز شود

  • حمام :

حمام از نقاطی از خانه میباشد که در دید همه نیست ولی باز باید شما در برنامه روزانه خود کمی وقت برای تمیز کردن آن بگذارید و مطمئن باشید در سلامت خود و اطرافیانتان تاثیر زیادی دارد

  1. ابتدا شیشه ها و آینه ها را تمیز کنید

  2. اگر وان دارید با شوینده مناسب آن را بشویید اکر هم ندارید کف حمامتان را بشویید
  3. سراغ سبد حمام و شوینده ها بروید جای صابون و شامپویی را اگر کثیف است بشویید و اگر ظرفی خالی بود بیرون بیندازید.

  • پذیرایی :

اتاق پیرایی و یا مهمان خانه از نامش مشخص است که زمان ورود مهمان ها محل پذیرایی و استقبال از آنها میباشد و باید همیشه در مرتب ترین حالت ممکن قرار داشته باشد.

  1. ابتدا تمامی آشغال های موجود در این قسمت را جمع کنید.

  2. تمامی قسمتها را گردگیری کنید و روی تلویزون و میز ها و.. را دستمال کشی کنید.
  3. کوسن های روی مبل را مرتب کنید
  4. قسمت هایی که فرش ندارد و سرامیک یا سنگ است را بعد تی بکشید و قسمتهایی که فرش دارذ را در آخر هفته ها جارو بکشید.

نظافت _ شرکت خدماتی نظافتی | نظافتچی منزل | قیمت نظافت راه پله _ هزینه نظافت راه پله
نظافت _ شرکت خدماتی نظافتی | نظافتچی منزل | قیمت نظافت راه پله _ هزینه نظافت راه پله

برای تماس با اپراتورهای پاک رویال روی شمارهای زیر کلیک کنید.


لطفا جهت اطلاع از مبلغ دریافتی نظافتچی ها تماس بگیرید

برای رزرو نظافتچی ، اطلاع از تعرفه ها و تماس با ما کلیک کنید

با تشکر شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف نشده لطفا تماس بگیرید...