قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

نظافتچی خانم و نظافتچی آقا

توضیحاتی که احساس کردیم شما نیاز دارید تا از آنها اطلاع داشته باشید نسبت به قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در سراسر تهران بزرگ و دستمزد نظافتچی خانم و نظافتچی آقا را در این مقاله ارئه نموده ایم.

برای رزرو آنلاین و دریافت فاکتور به صفحه ورود پاک رویال مراجه کنید

مقدمه:

همیشه یکی از مشکلات پیش رو مشترکین این بوده است که شرکت های خدماتی نظافتی بعد از اینکه مشتریان خود را به دست می آورند و نامی در نام ها پیدا میکنند شروع به کم کاری و دریافت و اعلام مبالغ نادرست برای قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله مینمایند که باید خدمت شما مشتریان گرامی عرض کنیم که تمامی اعزام های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال چه نظافتچی خانم و چه نظافتچی آقا بر اساس ساعت کاری میباشد و هیچ تفاوتی بین کار و محل سکونت و وضعیت مالی مشترکین زمان اعزام ها و قیمت گذاری ها نمیباشد و تنها ۳نوع اعزام در این شرکت وجود دارد که در این مقاله به آنها میپردازیم.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله به چه صورت محاسبه میشود‌؟

نوع محاسبه قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اصلا پیچیده نیست و میشود گفت به ساده ترین شکل ممکن میباشد.

زمانی که یک شخص نیاز به نظافتچی دارد هیچکس بهتر از خود این شخص

نمیتواند مدت زمان مورد نیاز برای نظافت محیط مد نظر ایشان را مشخص کند پس هر مشترک که

با شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال تماس میگیرد در ابتدا تعرفها به ایشان گفته میشود

و در مرحله دوم نیاز مشرکت به مدت زمان مورد نیاز ایشان پرسیده میشود.

 

گزینه های اعزام نظافتچی:

  1. ۸ساعته

  2. ۶ساعته
  3. ۴ساعته

شما میتوانید انتخاب کنید که نظافتچی اعزامی چند ساعت برای شما در محل کار حضور داشته باشد و بر اساس نیاز خود ثبت سفارش نمایید.


راهنمای قیمت


مشترکین گرامی توجه داشته باشید نظافتچی های این شرکت زمان مراجعه به محل کار و اتمام امور نظافتی هیچ مبلغ اضافه ای برای انجام امور نظافتی از شما درخواست نمیکنند و فقط مبلغ ساعت کار درج شده در فاکتور را دریافت مینمایند و

تمامی امور نظافتی را در طی ساعات کاری خود انجام میدهند.

فقط شستشو سقف ، شستشو فرش با آب و تاید دارای هزینه جداگانه میباشد.

کشیدن شامپو فرش و دیوارشویی در طی زمان کاری انجام میشود و هزینه جداگانه ندارد این مجموعه در طی این سالها هرگز به بهانه های مختلف سعی بر افزایش قیمت دستمزد نظافتچی های خود نداشته و ندارد لطفا زمان ثبت سفارش بابت این موضوع نگرانی نداشته باشید.


قیمت اعزام نظافتچی آقا جهت انجام تمام امور نظافتی

بجزء شستشو سقف و فرش و نماشویی

۴ ساعت کار : ۴۰۰ هزار تومان

۸ ساعت کار : ۶۰۰ هزار تومان

شستشو سقف متری: ۲۰۰۰۰ تومان

هر ساعت اضافه کار : ۷۰۰۰۰ تومان


نظافتچی خانم تمام امور بجزء نظافت راه پله و محل کار ، دیوار شویی ، شستشو سقف و فرش و امور سخت و سنگین

۸ ساعت کار : ۶۵۰ هزار تومان

هر ساعت اضافه کار : ۷۰ هزار تومان


زمانی شرکتی نیروی مناسبی برای شما اعزام میکنید به تلاش مسئولین مجموعه احترام بگذارید

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه همکاری بدون هماهنگی با شرکت با نظافتچی خارج از تعهد شرکت می‌باشد که اگر در این زمان اگر نظافتچی آسیب ببیند

یا اگر مشکل دیگری پیش بیاید شرکت هیچ مسئولیتی به عهده ندارد قبل از هر اعزامی پیامکی مشخصات نظافتچی و مبلغ و... برای شما ارسال میشود

که در غیر این صورت شرکت در این اعزام دخیل نمیباشد.

لطفاً به خودتان و ما ضرر نرسانید


برای رزرو آنلاین و دریافت فاکتور به صفحه ورود پاک رویال مراجه کنید


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف شده است شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما هم به اطلاعات تماس کلیه شعب دسترسی پیدا کنید و هم از طریق لینک رزرو آنلاین ثبت سفارش نمایید.


اطلاعات تماس شعب اصلی پاک رویال

اگر با تلفن همراه وارد سایت شده اید کافیست بر روی آیکون سبز رنگ ?قابل مشاهده سمت راست صفحه گوشی خود یا هر یک از شماره های تماس زیر بزنید تا خیلی راحت بتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید.


شرق تهران :                        ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


شمال تهران :                       ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹


غرب تهران :                       ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰


 جنوب تهران :                      ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶


 دفتر اعزام :                        ۰۹۱۲۰۵۲۶۵۳۶


توجه کنید

در صورتی که از نظافتچی اعزامی ناراضی بودید میتوانید ساعت اول خدمات خود را کنسل نمایید یا مشکلات خود را به شماره ۰۹۹۰۳۲۲۵۳۶۳ در قالب پیام ارسال نمایید یا زمان حضور نظافتچی تماس بگیرید


قیمت نظافت منزل در سه دسته بندی مورد محاسبه قرار میگیرد :

  1.  نظافت منزل پاره وقت ۴ ساعته نظافتچی آقا

  2. نظافتچی خانم و نظافتچی آقا نظافت منزل نیمه وقت ۶ ساعته
  3. نظافت منزل تمام وقت ۸ ساعته نظافتچی خانم و نظافتچی آقا

که در سال نود هفت با بالا رفتن قیمت دلار و افزایش بیش از اندازه هزینه ها این تعرفه ها برای نظافت منزل اعلام گردید.

شرکت خدماتی پاک رویال ۴نوع شوینده رایگان هم همراه نظافتچی های آقای خود به محل کار ارسال میکند که تاثیری بر قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ندارد.

که افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله برای مشترکین این شرکت بار مالی منفی نداشته باشد.

شما میتوانید با هر یک از شماره های بالا برای تمام نقاط تهران تماس بگیرید و درخواست نظافتچی خود را ثبت نمایید به دلیل اینکه سیستم تماس شرکت ویپ و تحت شبکه میباشد تماس ها به اولین اوپراتور متصل میشود و ثبت درخواست شما انجام میشود

برای اطلاع دقیق هزینه های دریافتی نظافتچی آقا و خانم لطفا با شمارهای تماس شرکت نظافتی جهت نظافت منزل در تهران در انتهای صفحه ارتباط برقرار کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مبل شویی و شستشو مبل در منزل با دستگاه اینجا کلیک کنید.

لیست تعرفه های شرکت خدماتی پاک رویال :

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ۸ ساعته نظافتچی آقا ۴۰۰ هزار تومان

تعرفه نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ۸ ساعته نظافتچی خانم ۵۰۰ هزار تومان

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ۶ ساعته نظافتچی آقا … هزار تومان

تعرفه نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ۶ ساعته نظافتچی خانم ... هزار تومان محاسبه میگردد.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ۴ ساعته نظافتچی آقا ۲۵۰ هزار تومان

تعرفه نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ۴ ساعته نظافتچی خانم برای این دسته بندی اعزام ‌نمیشود.

در سال جدید قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله افزایش پیدا کرده است. اگر می خواهید دلیل افزایش قیمت را بدانید، با ما در این مقاله همراه باشید.

در این مقاله :

ما ایرانیان از همان ابتدا تاکنون اهمیت بسیار زیادی به تمیزی می دادیم و تا جایی که می توانستیم کارهای نظافت منزل را انجام می دادیم. شاید در گذشته به دلیل اینکه خانه ها حیاط دار و ویلایی بودند، امکان این وجود داشت تا ساکنین یک خانه بتوانند خانه را با کمک هم تمیز کنند. اما این روزها، به دلیل بزرگ شدن ساختمان های مسکونی و تجاری، امکان نظافت منزل و راه پله توسط یک فرد یا چند نفر از اعضای یک ساختمان وجود ندارد. به همین خاطر، معمولا نیاز است که از خدمات نظافتچی خانم و آقا برای نظافت منزل در تهران کمک گرفت. قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود.

فارغ از اینکه چگونه قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ها در شرکت ها تعیین می شوند، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا قیمت نظافت منزل و راه پله، در سال جدید افزایش پیدا کرده است؟ برای رسیدن به پاسخ سوال خودتان، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

Screenshot ۲۰۲۲۱۱۱۹ ۱۱۲۱۵۸

دلیل افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

اگر شما هم در سال گذشته در مورد قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله، استعلام گرفته باشید و امسال هم مجددا این کار را انجام داده اید، حتما متوجه افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله شده اید. شاید در ابتدا در مورد افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله نگران شده باشید. مخصوصا اگر جزء مشتریان دائم شرکت های خدماتی و نظافتی باشید.

اما واقعیت این است که دلایل منطقی وجود دارند که بر روی قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ها تاثیر گذاشته اند. بنابراین، بهتر است که کمی منطقی تر فکر کنید و بر اساس شرایط اقتصادی جامعه، متوجه دلیل افزایش قیمت نظافت منزل در تهران شوید.

در ادامه مطلب 4 دلیل عمده که باعث افزایش هزینه های ناشی از نظافت منزل در تهران شده اند را ذکر می کنیم.

4 دلیل برای قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

دلیل اول:

بالا رفتن قیمت شوینده ها

بسیاری از شرکت های خدماتی و نظافتی برای صرفه جویی در هزینه های مشتری و سازماندهی امور به همراه هر نظافتچی، چند شوینده نیز ارسال می کنند. شوینده ها از جمله محصولاتی اند که در سال جدید بسیار افزایش قیمت داشته اند. به همین خاطر، شرکت ها مجبور به پرداخت هزینه بسیار زیادی برای خرید شوینده ها هستند.

بالا رفتن قیمت شوینده ها سبب بالا رفتن قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله شده است. چرا که این شوینده ها به همراه هر نظافتچی به محل مورد نظر ارسال می شوند. بنابراین، بسیار منطقی است که با بالا رفتن قیمت شوینده ها، هزینه نظافت منزل در تهران نیز افزایش پیدا کند.

دلیل دوم:

بالا رفتن قیمت بیمه نظافتچی ها

شرکت های نظافتی و خدماتی باید هر یک از نظافتچی های خانم و آقا را بیمه حوادث کنند. اگرچه متاسفانه، برخی از شرکت ها به این موضوع توجه ندارند و زمانی متوجه اهمیت بیمه حوادث برای نظافتچی های خانم و آقا می شوند که نظافتچی دچار یک حادثه و مشکل شود. با این حال یک شرکت نظافتی و خدماتی معتبر باید هر یک از نظافتچی های خانم و آقا را بیمه حوادث کند تا در صورت بروز حوادث، شرکت بیمه خسارت های احتمالی را پرداخت کند.

بیمه حوادث نظافتچی در گروه بیمه های سالانه قرار می گیرد که باید به صورت سالانه خریداری شود. چون معمولا قیمت بیمه حوادث هر سال افزایش پیدا می کند، هزینه های شرکت نیز برای پرداخت ماهانه بیمه حوادث بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو شرکت ها ناچارا نیاز به افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ها را دارند.

صرفه جویی در هزینه های نظافت منزل در تهران

دلیل سوم:

بالا رفتن هزینه های شرکت های خدماتی

شرکت های خدماتی و نظافتی پاک رویال ، به غیر از اینکه باید هزینه های مربوط به بیمه حوادث، خرید شوینده و دادن دستمزد نظافتچی خانم و آقا را پرداخت کنند، هزینه های دیگری نیز دارند. هزینه آب و برق شرکت ها، هزینه های احتمالی ناشی از حوادث و مشکلات، هزینه ناشی از اجاره شرکت و ... از جمله هزینه هایی است که یک شرکت خدماتی و نظافتی با آن ها مواجه است.

یکی دیگر از دلایل بالا رفتن قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ها این است که هزینه های شرکت های شرکت های خدمات و نظافتی نیز بالا رفته است. به همین خاطر، شرکت ها مجبورند برای پرداخت هزینه های ضروری خودشان، قیمت نظافت منزل در تهران را بالا ببرند.

دلیل چهارم:

تاثیر وضع اقتصادی کشور بر روی شرایط اقتصادی نظافتچی خانم و آقا

با توجه به وضع اقتصادی کشور و بالا رفتن نرخ تورم، به هر حال نظافتچی های خانم و آقا نیاز بیشتری به دستمزدهای بالاتر دارند. همانطور که حقوق کارمندان کشوری و تامین اجتماعی در سال جدید بالا رفته است، دستمزد نظافتچی های خانم و آقا نیز باید بالاتر برود تا بتوانند هزینه های زندگی خودشان را پرداخت کنند.

به همین خاطر، نیاز است که شرکت ها در کنار اینکه به مشتریان و رفاه حال آن ها توجه می کنند، به رفاه اجتماعی و اقتصادی نظافتچی خانم و آقا نیز توجه داشته باشند. یکی از دلایل مهم افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ها، همین وضع اقتصادی کشور است که ایجاب می کند دستمزد نظافتچی ها افزایش پیدا کند.

چگونه می توانیم قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله را کاهش دهیم؟

به هر حال شما هم تحت تاثیر شرایط اقتصادی موجود در کشور ایران هستید. به همین خاطر، پرداخت هزینه های ناشی از نظافت منزل در تهران، ممکن است برای شما کمی سخت باشد. راه های مختلفی وجود دارند که می توانند به شما برای صرفه جویی در هزینه های نظافت منزل و راه پله در تهران کمک کنند.

اگر می خواهید قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله را کاهش دهید، می توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله با نظافتچی خانم

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله با نظافتچی خانم

در کنار نظافتچی خانم یا آقا بمانید

اگرچه یک نظافتچی خانم و یا آقا، اگر منصف و با تجربه باشد، کار خود را به درستی انجام می دهد و نیازی به تذکر شما نیست. اما ممکن است به دلیل اینکه نظافتچی نمی داند که کار نظافت منزل در تهران را باید دقیقا از کجا انجام دهد، کمی در ابتدای کار دچار سردرگمی شود و کارها دیرتر پیش بروند.

برای اینکه نخواهید هزینه زیادی برای نظافت منزل در تهران پرداخت کنید، بهتر است که در کنار نظافتچی بمانید. به خصوص در ساعات ابتدایی ورود نظافتچی به خانه، شرکت و یا اداره خودتان. با این کار هم بر روی کار نظافتچی نظارت می کنید. هم می توانید این پیام را به نظافتچی بدهید تا کارها را سریع تر انجام دهد.

اگر توانایی دارید، به نظافتچی کمک کنید

اگر توانایی جسمی دارید، توصیه می کنیم که به نظافتچی کمک کنید. نیازی نیست که با او دیوارها و شیشه ها را پاک کنید. اما می توانید به او کمک کنید که برای هر بار برداشتن شیشه پاک کن از نردبام بالا و پایین نرود. با این کار می توانید سرعت عمل نظافتچی خانم یا آقا را بالاتر ببرید و در هزینه های خودتان صرفه جویی خواهید کرد.

اگر هم توانایی کار کردن به همراه نظافتچی را ندارید، می توانید فضایی را فراهم کنید تا نظافتچی خانم یا آقا بتواند سریع تر کارهای خودش را انجام دهد. به طور مثال، یک میز کنار دست نظافتچی بگذارید تا وسایل خودش را روی آن بگذارد.

یک شرکت معتبر و منصفانه را برای دریافت خدمات نظافت منزل در تهران انتخاب کنید

شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در تهران، هر کدام قیمت های مختلفی را برای نظافت منزل ارائه می کنند. شما می توانید با انتخاب بهترین شرکت، در هزینه های خودتان نیز صرفه جویی کنید. شرکت پاک رویال، از جمله شرکت هایی است که خدمات نظافتی خود را با کمترین هزینه به شما ارائه می کند.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ها در این شرکت در سال جدید افزایش بسیار کمی داشته است. این یعنی اینکه شما می توانید با انتخاب این شرکت، در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید.

نظافت منزل در تهران با نظافتچی خانم در پاک رویال

عواملی که در تعیین قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله موثر است

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در شرکتهای نظافتی با تعرفه مشخص ارائه می شود و به طور تخصصی توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود.

در طی چند سال اخیر زندگی ها با پیچیدگی هایی همراه شده است. این روزها نوع وظایف خانم ها از انحصار خانه داری خارج شده و حضور و اشتغال در اجتماع بسیار پررنگ تر شده است.

به همین دلیل نیاز به نیروهایی کمکی برای انجام امور نظافت بیشتر از گذشته احساس می شود. صاحبخانه ها و کارفرماها تمایل دارند از قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله اطلاع پیدا کرده و بهترین شرایط استخدام نظافتکار را بیابند.

  • اهمیت تعرفه ها :

قیمت این نوع خدمات از این لحاظ اهمیت دارد که امور تمیزکاری ساختمان باید به طور مداوم هفتگانه یا ماهانه انجام شود. بنابراین هزینه های کلی ساختمان برای ساکنان مجتمع های مسکونی و برج ها اهمیت دارد.

  • اهمیت شخصیت نظافتچی :

البته در کنار این مسئله پیدا کردن نیروهای وظیفه شناس و مورد اعتماد در اولویت بعدی قرار می گیرد. ساکنان ساختمانها همیشه در مورد اعتماد به افرادی که به عنوان نظافتکار وارد ساختمان می شوند و میزان تعهد و امور اخلاقی آنها دغدغه دارند. ضمن اینکه میزان سلیقه و تمیزی کار نیروها برای آنها بسیار مهم است.

چرا واگذاری نظافت ساختمان به شرکت نظافتی بهتر است؟

تصور کنید قرار است برای امور تمیزکاری و فنی ساختمان هر ماه افراد جدیدی را به کار بگیرید. به این صورت همیشه در مورد شایسته بودن این افراد ی که به خانه شما وارد می شوند نگران خواهید بود. امنیت ساختمان و واحدهای مسکونی، حضور بچه ها در خانه در حالی که نظافتکار مشغول کار است.

وجود اشیای قیمتی در خانه در حالی که هر بار نمی توانید همه چیز را جمع آوری کنید و مراقب اموال تان باشید. اینها و خیلی موارد دیگر باعث می شود صاحب خانه ها حساسیت ویژه ای روی استخدام نیروهای خدماتی داشته باشند.

  • قیمت واحد شرکت خدماتی معتبر:

از سوی دیگر هنگامی که این نیروها را به طور آزاد ( خارج از شرکت نظافتی) و با پرس و جو به کار می گیرید، هر بار باید در مورد مسائل پرداختی با آنها مشاجره داشته باشید.

از آنجایی که تعرفه امور نظافتی مشخص نیست، هر شخصی که این کار را بر عهده می گیرد به دلخواه مبلغی را درخواست می کند که اغلب مواقع منطقی نیست. شرایطی پیش می آید که حتی این نیروها در حین کار وقت تلف می کنند و به کارهای جانبی و شخصی شان می پردازند.

بنابراین نظارت بر کار کارگران و نیروهای خدماتی و فنی کاملا ضرورت دارد. این موضوع نه تنها از چند جنبه ای که بیان شد بلکه از لحاظ اجرای دقیق و تخصصی کار نظافت و زمان بندی مشخص اهمیت دارد.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله چگونه تعیین می شود؟

چنانچه برای کار نظافت خانه از نیروهای آزاد استفاده کنید، هر کدام از آنها بنا به نظر شخصی شان مبلغی درخواست می کنند.

به دلیل اینکه نظارتی بر این صنف به طور آزاد وجود ندارد. پس نمی توان انتظار نرخ مشخص داشت. تنها در صورتی که با شرکت نظافتی قرارداد همکاری ببندید، می توانید از بابت تعرفه های قیمتی آسوده خاطر باشید.

در این شرکت ها نرخنامه های مشخصی برای قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله و تمیزکاری نمای ساختمان وجود دارد. بنابراین پرداختی ها کاملا شفاف و مشخص در فاکتور انجام خواهد شد.

با این توصیف قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله یا هر فعالیت فنی و نظافتی دیگر در شرکت نظافتی تعرفه مشخصی دارد.

  • چگونگی همکاری شرکت ها با نظافتچی ها:

این شرکتها افرادی را با معرف و به طور گزینشی انتخاب می کنند. در مراحل مختلف آموزش های تخصصی به آنها می دهند. در نهایت نیروهای آقا و خانم برای وظایف تمیزکاری ساختمان تقسیم وظایف می شود.

یکی از مهم ترین تعهدات شرکتهای نظافتی این است که نیروهای خدماتی مورد اعتماد و کوشا را در بازه های زمانی مشخصی به طور ماهانه یا هفتگانه اعزام کنند. ضمنا شرکت روی کار نیروها نظارت کامل دارد و فعالیت های روزانه کارگران پرسجو می شود.

  • قیمت گذاری بدون تغییر و بحث :

در خصوص پرداخت قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله شرکت با نیروهایش مشخص می کند و مبلغ را به شما اعلام میکنند .

بنابراین شما به عنوان صاحب کار یا صاحبخانه هیچ بحثی برای پرداختی بیشار یا کمتر با نیروها نخواهید داشت. این مسئله موجب آرامش خاطر افراد شده و خیالشان را از هر بابت راحت می کند.

تعرفه و قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله چگونه مشخص میشود؟

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله همیشه با توجه به تورم کشور و نوع کار و ساعت کار مشخص میشود.

تعرفه نظافت منزل و نظافت راه پله :

از آنجایی که شرکتهای نظافتی تحت نظارت صنف مشخصی فعالیت می کنند، برای انواع خدمات نظافتی و فنی تعرفه قیمتی مصوب دارند. قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در نرخنامه شرکت که توسط نیروها به شما ارائه می شود کاملا شفاف مشخص شده است.

بنابراین به طور دقیق متوجه می شوید که چه هزینه ای را بابت چه بخشی از کار پرداخت کرده اید. ضمن اینکه شما در قبال پرداخت این مبالغ بهترین خدمات را دریافت می کنید. به عنوان نمونه نیروهای آقا که برای تمیزکاری راه پله یا دیوار شویی و پاکسازی نما اعزام می شوند در این کار حرفه ای هستند.

  • تسویه حساب بعد از تحویل کار:

شما میتوانید پس از اینکه کار نیروهای خدماتی در ساختمان یا واحد مسکونی شما به پایان رسید، همه بخش های خانه یا راه پله را بازدید کنید

و در صورت وجود مشکل مراتب را به شرکت یا نظافتچی اطلاع دهید که ایشان موظف است آن مشکل را برطرف نماید و بعد از اینکه کار باب میل شما انجام شد مبلغ درج شده در فاکتور را پرداخت نمایید.

  • اهمیت همکاری با شرکت خدماتی معتبر :

با این توصیف همکاری با شرکت نظافتی معامله ای دو سر سود است. شما قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله را با تعرفه مشخص و با همکاری نیروهای متخصص پرداخت می کنید. در مقابل با خیال آسوده به فعالیتهای اجتماعی مشغول می شوید.

در حالی که مدیران شرکت بر انجام امور فنی و نظافت ساختمان به طور دقیق نظارت دارند. ضمن اینکه با اشتغال نیروهای خدماتی در شرکت برای آنها اشتغال پایدار ایجاد می شود. از سوی دیگر هزینه این گونه سرویس های خدماتی در رنج مشخصی ثابت می ماند.

  • قیمت های غیر واقعی شرکت نماها و... :

توجه داشته باشید که شاید در مواردی بتوانید قیمت کارهای نظافتی را با اشخاص ناشناسی با تعرفه کمتر توافق کنید. اما انجام امور نظافتی توسط افراد کاردان و مورد اعتماد و متعهد با نیروهای آزاد که هیچ مهارت خاصی ندارند اصلا قابل مقایسه نیست.

و همیشه زمانی که نظافتچی های اعزامی از طرف شرکت نما ها به منزل شما مراجعه میکنند به دلایل مختلف سعی بر افزایش قیمت دارند که مطمئن باشید در انتها خیلی بیشتر از مبلغ تعرفه شرکت خدماتی نظافتی پرداخت میکنید.

پس جای تردیدی وجود ندارد که واگذاری امور نظافتی ساختمانها و برجهای مسکونی به شرکت نظافتی بهترین اقدام برای امنیت و آسایش ساکنان ساختمانهاست.

  • کارها را سازماندهی کنید

برای اینکه سرعت عمل نظافتچی در نظافت منزل در تهران بالا برود و شما هم نیاز زیادی به پرداخت هزینه نظافت منزل و شرکت نداشته باشید، باید سعی کنید که کارها را سازماندهی کنید. برای این کار می توانید در ابتدای ورود به نظافتچی در مورد اینکه باید از کجا شروع به نظافت منزل کند، با او صحبت کنید.

قبل از ورود نظافتچی به منزل، می توانید کارها را سازماندهی کنید. به طور مثال، اگر قرار است که دیوارهای خانه شما تمیز شوند، بهتر است که جای مبل ها را عوض کنید. همچنین، شما می توانید با جابجا کردن میزها، صندلی ها، فرش ها و ... در زمان نظافتچی صرفه جویی کنید.

بسیار دیده می شود که زمان نظافتچی برای کارهایی که وظیفه او نیستند، ولی مجبور به انجام آن هاست، هدر می رود. به طور مثال، نظافتچی آقا برای تمیز کردن پارکینگ مجبور است که همه وسایل پارکینگ را جابجا کند یا منتظر بماند که خودروهای پارک شده در پارکینگ از پارکینگ خارج شوند.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در قبل از سال نو به چه صورت محاسبه میشود؟

شاید این سوال خیلی از شما مشتریان و مشترکین گرامی باشد که آیا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال هم در زمان شلوغی و درخواست زیاد قیمت های خود را افزایش میده؟

که باید خدمت شما عرض کنیم خیر هیچ سالی شرکت خدماتی پاک رویال این کار نادرست را انجام نداده و نخواهد داد مگر اینکه

مانند سال اخیر مجبور به افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله شود

در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل نوسانات بسیار زیاد بازار و بی ارزش شدن پول ملی که باعث شد

درآمد کارگرها کم شود و چرخه زندگی بسیاری از هموطنان به سختی بچرخد

چندین بار مجبور به افزایش قیمت شدیم که هیچ تقصیری به گردن مدیریت مجموعه نبوده و چاره ای جز افزایش قیمت ها نبوده

و اگر در روزهای پایانی سال مانند سال گذشته تمامی شرکت ها افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله را داشته باشند

برای راضی نگهداشتن نظافتچی ها شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال هم مجبور به افزایش قیمت شود

ولی اگر تغییری صورت نگیرد هرگز چنین عمل زشتی را انجام نمیدهیم

قیمت نظافت راه پله چگونه محاسبه میشود؟

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله زمانی که مشترک به صورت ساعتی رزرو میکند با همان دسته بندی های فوق محاسبه میگردد

ولی در صورتی که مشترک درخواست نظافت کنتراتی داشته باشد در قیمت نظافت منازل تغییراتی صورت میگیرد

که به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. تعداد طبقات راه پله

  2. واحد های راه پله
  3. پارکینگ ها و متراژ آنها
  4. دارا بودن آسانسور و پله فرار
  5. داشتن لابی و نوع نظافت در خواستی

زمانی که نظافت منزل به صورت کنتراتی درخواست شود موارد زیر مد نظر قرار میگیرد:

  1.  متراژ منزل

  2. نوع نظافت منزل که بعد از ساخت میباشد یا مسکونی
  3. قبل از جابجایی اسباب یا بعد از تعمیرات و رنگ کاری و...
  4. زمان مورد نیاز جهت نظافت منزل

قیمت نظافت منزل چگونه محاسبه میشود:

محاسبه قیمت نظافت منزل به چندین مورد بستگی دارد

نظافتچی که انتخاب میکنید نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا

نظافت چند ساعته را سفارش میدهید در قیمت نظافت منزل تاثیرگذار است

و در آخر خدمات درخواستی شما که خدماتی باشد اضافه بر خدمات معمول یا خیر به عنوان مثال شستشو سقف و فرش به صورت متری محاسبه میشود.

هزینه رفت آمد نظافتچی به عهده چه کسی میباشد؟

هزینه رفت آمد نظافتچی بر قیمت نظافت منزل یا قیمت نظافت راه پله شما تاثیر گذار نمیباشد و به عهده خود نظافتچی میباشد.

به جز زمانی که نظافتچی بعد از ساعت ۲۰ الی ۲۱ هنوز مشغول نظافت منزل

یا نظافت راه پله شما باشد هزینه برگشت نظافتچی به عهده شما و کارفرما میباشد.

مواردی که بر قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله تاثیرگذار است:

  • متراژ خانه:

مشخص است نظافت منازل بزگتر زمان بیشتری میخواهد و نظافتچی وقت بیشتری برای تمیزکردن منازل بزرگتر نیاز دارد.

متراژ منزل تاثیر مستقیم در قیمت نظافت منزل دارد چراکه جارو کردن و گردگیری

و تمیزکردن منزل بزرگتر زمان بیشتری میبرد و نظافتچی ها هم به صورت ساعتی کار میکنند

و قیمت نظافت منزل و نظافت راه پله هم به صورت ساعتی محاسبه میشود.

  • تعداد اتاق های منزل:

هرچه اتاق های یک منزل کمتر باشد نظافت آن منزل راحتتر میباشد و هرجه تعداد اتاق ها بیشتر باشد زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

  • تعداد سرویس های بهداشتی منزل:

نظافت سرویس های بهداشتی یکی از مهمترین بخش های نظافت منزل میباشد و نظافت سرویس ها سخت تر هستش

استفاده از جرمگیر ، وایتکس و شویینده ها باعث میشود نظافت سرویس ها زمان بر باشد. و وقتی منزلی ۲ یا ۳ سرویس دارد مشخص است زمان بیشتری برای نظافت منزل نیاز خواهد بود.

و هزینه بیشتری نیز خواهد برد.

آیا دستمزد کارگر نظافت منزل بالا است؟

دستمزد کارگر نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در سالهای اخیر خیلی کم افزایش پیدا میکرد

شاید سالی یکبار و امروزه با وضع اقتصادی و گرانی های پیش رو شرکت ها برای راضی نگه داشتن نیرو های خود مجبور به افزایش مبلغ چند مرحله ای شده اند.

دستمزد کارگر نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله همچنان ناچیز هستش

اگر گرانی ها را در نظر بگیرید و اگر زمانی که کارگر نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله شما صرف میکند و مبلغی که پرداخت میکنید

را محاسبه کنید متوجه میشود همچنان این مبلغ برای این ساعت کاری کم میباشد و برای گذراندن زندگی روزمره شخص کم است.

  • تاثیر برنامه ریزی و تقسیم بندی امور نظافتی بر روی دستمزد!

زمان نظافت منزل و راه پله خود همراه نظافتچی باشید.

زمانی که همراه نظافتچی در محل حضور دارید متوجه میشود که کار به چه صورت انجام شده و قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله پرداخت شده به چه منظور بوده است.

همراه نظافتچی بودن چه سودی دارد؟

برای جلوگیری از هدر رفتن وقت حتما همراه نظافتچی باشید و بر روی نوع انجام کار نظارت داشته باشید

که اگر وارد ساعات اضافه کاری شدید فکر نکنید کارگر نظافتچی کم کاری کرده یا عمدی ساعت کار طولانی شده است.

زمانی که شما همراه نظافتچی باشید میتوانید تمام نکات و مشکلات پیش آمده در کار را ملاحظه کنید و متوجه شوید نظافتچی کمکارس نکرده است.

چرا فقط ساعت اول امکان کنسلی کار یا تغییر نظافتچی میباشد؟

چون شرکت خدماتی پاک رویال فقط ساعت اول کمکاری نظافتچی یا ناراضی بودن شما از نوع رفتار یا کار نظافتچی را قابل قبول میداند

و اگر بعد از ساعت اولیه کاری یا مابین ساعات کار تصمیم به کنسلی داشته باشید شرکت کاری نمیتواند انجام دهد.

چرا شرکت بعد از ساعت اولیه اعتراض مشتری را قبول نمیکند؟

دلیل این معذوریت و قبول نکردن اعتراض مشتری این است که عده خیلی کمی از این قانون سواستفاده میکنند

که بعد از انجام کار توسط کارگر نظافتچی برای پرداخت نکردن دستمزد کارگر نظافت منزل و نظافت راه پله شروع به اعتراض کرده

و قصد پرداخت نکردن هزینه نظافت یا تخفیف گرفتن دارند که شرکت را مجبور کرده که اگر کنسلی قرار است باشد فقط ساعات اولیه باشد که کارگر بتواند جای دیگری مشغول به کار شود

نکاتی در باره هزینه دریافت خدمات نظافتی:

  • قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله اصلی ترین نوع تعرفه در شرکت خدماتی میباشد.

  • نظافت شرکت و محل کار هم به همان صورت ساعتی و دسته بندی نظافت منزل انجام میشود
  • که برای نظافت محل کار فقط نظافتچی آقا اعزام میشود
  • نظافتچی خانم برای نظافت منزل آن هم در صورتی که یک خانم در منزل حضور داشته باشد اعزام میشود.

قیمت پذیرایی از مراسم و مهمانداری توسط شرکت خدماتی پاک رویال چگونه محاسبه میشود؟

اعزام مهماندار برای پذیرایی از مراسم و مهمانی های شما با لباس فورم مناسب و ظاهری موجه صورت میگیرد

قیمت پذیرایی از مراسم های شما به صورت ساعتی محاسبه میشود

حداقل اعزام مهماندار ۴ ساعت میباشد که در این نوع خدمات فرقی بین مهماندار خانم و مهماندار آقا در زمینه قیمت و تعرفه پذیرایی نمیباشد‌.

آیا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال به صورت فصلی فعالیت میکند؟

خیر شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال در تمام طول سال در حال فعالیت و ارائه خدمات به شما همشهریان تهرانی میباشد

و همیشه منصفانه تعرفه ها و قیمت ها را ارائه میدهد

که در تمام طول سال قیمت نظافت منزل و نظافت راه پله در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال کمتر از دیگر رقبا و همکاران محاسبه میگردد

و اشانتیون هایی ارسال که ۴ نوع شوینده رایگان میباشد در تمام اعزام های نظافتچی آقا ارسال میشود‌..

قیمت نظافت خانه :

محاسبه هزینها در هر شرکت خدماتی متفاوت میباشد.

به دلیل نبود نظارت کافی به روی این مجموعه ها تقریبا میشود گفت هر مجموعه قیمت نظافت خانه متفاوتی و بنا به سلیقه خود را اعلام میکند.

محسابه قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در پاک رویال

در پاک رویال اعزام ها به صورت ۴ و ۸ ساعته محاسبه میشود.

نوع محاسبه هزینه ها در شرکت خدماتی پاک رویال چگونه است؟

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال از اولین روز فعالیت خود سعی داشته بهترین خدمات و بهترین کارپردازان را

با بهترین تعرفه ها به منازل و راه پلها و شرکتهای شما مشترکین گرامی اعزام نماید.

همانگونه که خواندید قیمت نظافت خانه در این مجموعه بر اساس ساعت کار نظافتچی آقا و نظافتچی خانم اعزام شده محاسبه میشود

  • به طور مثال :

نظافتچی آقا برای نظافت راه پله شما اعزام شده و بر اساس درخواست و براورد اپوراتور ها ۴ساعت کار به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان تعیین شده

اگر زمان ارائه خدمات نظافت راهپله شما بیشتر از این زمان نیاز داشته باشد هر ساعت اضافه کار ۴۰۰۰۰  تومان در نظر گرفته خواهد شد.

و همینطور نظافت مغازها و نظافت شرکت نظافتچی اعزام شده به صورت ساعتی هزینه نظافت شما را دریافت خواهد کرد..

چرا به صورت ساعتی قیمت نظافت خانه محاسبه میشود؟

چون که سفارشهای شما مشترگین به صورت غیر حضوری و بدون هیچ مشاهده

و براورد هزینه ای توسط اپوراتور های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال ثبت میشود

و نمیتوانیم به صورت کنتراتی قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله شما را تخمین بزنیم

به دلیل اینکه امکان دارد یا در حق شما اجحاِف شود یا در حق نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا که از طرف شرکت نظافت منزل برای شما اعزام شده اند.

فرق نظافتچی ساعتی و نظافتچی کنتراتی چیست؟

توجه داشته باشید زمانی که به صورت کنتراتی یه نظافتچی به محل کار مراجعه میکند شما نمیتوانید

هر مکانی که مد نظر دارید به هر صورتی که درخواست دارید نظافت کند و باعث نارضایتی شما خواهد شد.

ولی وقتی به صورت ساعتی نظافتچی منزل را سفارش میدهید

‌میتوانید تمام نقاط منزل و راهپله خود را بنا به سلیقه خود نظافت کنید.

  • نکته:

قیمت نظافت خانه شما بر اساس نوع کار و زمانی که برده خواهد شد محاسبه خواهد ش و در انتها هم شما و هم نظافتچی از دستمزد پرداختی و دریافتی رضایت خواهید داشت.

  • نکته دوم:

دستمزد کارگر نظافت منزل و نظافت راه پله برای شرکت هایی که به صورت حرفه ای کار میکنند مشخص میباشد

و به جز تعداد اندکی از امور نظافتی مانند شستشوی فرش ، شستشوی سقف و..

این موارد نظافتچی اعزامی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله شما تمامی امور مد نظر شما را در ساعات کاری خود انجام میدهد.

  • ساعت اضافه کار:

شما باید در نظر داشته باشید که با زیاد و کم شدن کارها تایم کاری نظافتچی ها بالا و پایین میشود و امکان ورود به ساعات اضافه کاری هست.

اگر قصد پرداخت مبلغ اضافی ندارید قبل از ورود نظافتچی امور مد نظر خود را بر روی کاغذ اورده

و تایم مورد نیاز را محاسبه کنید و اگر فکر میکنید امکان افزایش تایم هست برنامه ریزی کنید

و تقسیم کنید نظافت نقاط مختلفی که نیاز نیست هر هفته تمیز شود و به صورت یک هفته در میان تمیزکاری های مد نظر خود را انجام دهید.

تا دستمزد کارگر نظافت منزل و نظافت راه پله شما بالا نرود

تاثیر دادن انعام و پاداش بر نظافتچی:

خیلی از مشترکین با شرکت تماس میگیرند که آیا نیازی به پرداخت انعام به نظافتچی است یا خیر!؟

در پاسخ باید بگوییم که هیچ اجباری در دادن انعام و پاداش به نظافتچی نیست نظافتچی که از طرف شرکت خدماتی نظافتی می آید

فقط باید دستمزد و قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله که در معرفی نامه

ایشان ذکر شده است دریافت نمایید و درخواست مبلغ اضافه ای نکند.

اما از دیرباز تا کنون رسم بر این بوده که به پیک موتوری ، پیشخدمت رستوران ووو انعام

پاداشی پرداخت شود و در هیچیک از موارد ذکر شده اجباری در کار نبوده و نیست

نظافتچی ها هم بنا به این رسم شاید درخواست انعام کنند ولی هیچگونه اجباری در پرداخت آن نخواهد بود

و اینکه دوست داشته باشید پرداخت کنید یا خیر به سلیقه شما بستگی دارد.

مبلغ انعام هپ اصلا مبلغ بالایی نباید باشید یک دهم مبلغ یا یک پنجم کل مبلغ دریافتی

جهت قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله ذکر شده در معرفی نامه را میتوانید به عنوان انعام به نظافتچی دهید

و آن هم در صورت داشتن رضایت از کار نظافتچی میباشد.

آیا ناهار نظافتچی با کارفرما میباشد؟

یکی دیگر از سوال های که بسیار مطرح میشود ناهار نظافتچی میباشد.

که مانند پرداخت انعام هیچگونه اجباری در دادن ناهار نظافتچی از طرف شرکت خدماتی بر عهده مشتری نمیباشد.

ولیکن از زمان های قدیم تا به امروز همیشه طبق رسوم ما ایرانی ها هر شخصی

که کارگری در منزل او فعالیت میکند از ایشان پذیرایی میکند و ناهار کارگر را برعهده میگیرد و مانند یک میهمان با او برخورد میشود.

و ناگفته نماند ۹۹ درصد مشتری ها ناهار و چای و... را برای نظافتچی که مبلغی را هم به عنوان قیمت نظافت منزل

و قیمت نظافت راه پله دریافت میکند آماده میکنند و هیچ صحبتی هم نمیکنند ولیکن با شرایط اقتصادی فعلی نمیشود اجباری دانست

و اگر شخصی وضاعت پرداخت مبلغ ناهار نظافتچی را ندارد یا امکان اماده کردن غذا را هم ندارد

نظافتچی های شرکت پاک رویال هیچ درخواست و اجباری نسبت به ایشان نداشته و نخواهند داشت.

دلیل افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله چیست؟

با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش روز به روز قیمت ها و تعرفه ها در کشور میشود

گفت بسیار طبیعی هستش که دستمزد نظافتچی ها جهت قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله افزایش پیدا کند.

چراکه کارگر نظافتچی هم در این کشور زندگی میکند و باید هزینه های زندگی خود را به روز پرداخت نماید

و نمیتواند با دریافت دستمزد قبلی هزینه های امروز زندگی در کشور را پرداخت نمایید.

همچنین شرکت خدماتی نظافتی که این امکان و امنیت را فراهم نموده که شما با خیالی اسوده

نظافتچی خود را جهت قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله به خدمت بگیرید

با هزینه ها و مخارج امروز نمیتواند دستمزد و درصد قدیم جوابگو مخارج و هزینه ها باشد

و مجبور به افزایش قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله میشود.

حقوق منشی ها هر ساله افزایش پیدا میکند ، کرایه دفاتر ، محل اسکان ووو مشخص است

نمیشود بدون افزایش دستمزد و درصد شرکت به فعالیت خود ادامه دهد.

امیدواریم این مهم را درک نمایید و به ما در ارائه هرچه بهتر خدمات کمک کنید .

مناسب ترین قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال:

برای بسیاری از خانواده ها قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله به عنوان فاکتوری اثر گذار در انتخاب نظافتچی می باشد.

چنانچه قصد دارید نظافت منزل خود و همچنین نظافت راه پله های ساختمان خود را به نظافتچی بسپارید، می توانید روی خدمات شرکت خدماتی نظافتی حساب باز کنید.

این شرکت با اعزام انواع نظافتچی آقا و خانم از افراد مطمئن و دارای سابقه، به منزل و ساختمان مورد نظر شما، کلیه نظافت های مربوط به منزل و همچنین نظافت راه پله های ساختمان را به صورت کاملا اصولی و با بهترین کیفیت انجام می دهد.

مناسب ترین قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله را می توانید از شرکت خدماتی نظافتی ما بخواهید:

این شرکت تعرفه کلیه خدمات و اعزام نظافتچی ها را بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه محاسبه و اخذ می نماید و بابت کیفیت خدمات ارائه شده هیچگونه وجه اضافی دریافت نمی نماید.

همچنین کلیه نظافتچی ها نیز در جریان قرار گرفته اند که تقاضای دریافت وجه اضافه را نداشته باشند.

این شرکت خدماتی نظافتی همواره تعرفه خدمات خود را بر طبق عرف محاسبه می نماید تا مشتریان عزیز نگرانی از بابت هزینه های نظافت منزل و ساختمان خود نداشته باشند.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله بر چه اساسی محاسبه می شود؟

نظافت منزل و همچنین نظافت راه پله از اموری است که انجام آن برای خانواده هایی که اکثر اعضای آن شاغل هستند،

بسیار سخت و زمان بر می باشد. از این رو چنین خانواده هایی می توانند در طی ماه و همچنین در ایام خانه تکانی، جهت نظافت منزل و راه پله های ساختمان به صورت کاملا تمیز از خدمات شرکت های خدماتی نظافتی در این باره استفاده نمایند.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله هر کدام بر مبنای ساعات کاری کارگر نظافتچی محاسبه می شوند.

همچنین جهت محاسبه قیمت نظافت راه پله تعداد طبقات ساختمان نیز مد نظر قرار داد می شود.

همانطور که شما هزینه ای را برای نظافت منزل خود و همچنین راه پله های ساختمان پرداخت می نمایید،

شرکت خدماتی نظافتی هم متقابلا نظافتچی های ماهر و باسابقه را به منزل و ساختمان شما اعزام می نماید تا تمام امور نظافتی و خدماتی را به بهترین وجه ممکن و در کمترین زمان انجام دهند.

نظافت منزل به صورت کامل و تاثیر آن در قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

نظافت کامل یا جزئی تاثیری در قیمت نظافت منزل یا قیمت نظافت راه پله ندارد چون به صورت ساعتی کارگر اعزام میشود.

نحوه نظافت منزل به صورت کامل

نظافت کامل و دقیق منزل نیازمند برنامه ریزی کاملی می باشد که با انجام مرحله به مرحله آن می توانیم از خانه ای تمیز و مرتب برخوردار شویم.

قبل از هر چیز باید نکاتی ایمنی را در رابطه با نظافت خانه رعایت نماییم.

برای همین در هنگام کار با مواد شوینده حتما از دستکش های سالم استفاده نمایید.

سپس پنجره ها را کاملا باز بگذارید تا هوای آزاد در خانه جریان داشته باشد.

شما می توانید نظافت منزل را از فضای آشپزخانه شروع نمایید.

ابتدا تمام وسایل موجود در آشپزخانه مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، هود، ماکروویو و ....را تمیز نمایید.

دقت کنید از جرمگیر استفاده نکنید:

البته دقت داشته باشید جهت نظافت این وسایل هیچگاه از مواد شوینده قوی و دارای ترکیبات جرم زدا استفاده نکنید

چرا که به رنگ و بدنه وسایل آسیب می رسانند. برای نظافت این وسایل کافی است یک دستمال میکروفایبر را کمی مرطوب نمایید و با چند قطره مایع ظرفشویی آنها را تمیز نمایید.

در قدم بعدی شما می توانید کابینت ها را تمیز و مرتب نمایید. تمیز کردن کف و دیوار آشپزخانه را نیز می توانید با استفاده از مواد شوینده جرم زدا انجام دهید.

بعد از آشپزخانه نظافت حمام و سرویس بهداشتی شروع می شود.

شما با استفاده از یک دستمال به همراه چند قطره مایع ظرفشویی ابتدا وسایل داخل حمام و سرویس بهداشتی

مانند:

آینه ها، کمد و دراور و ... را تمیز نمایید.

آن وقت با استفاده از مواد شوینده قوی کف حمام و توالت را نظافت و شستشو نمایید.

حال نوبت به جارو کردن سالن و اتاق خواب ها می شود. فرش ها را حسابی جاروبرقی بکشید و بعد از آن با استفاده از چوب گردگیری تمام وسایل را گردگیری نمایید.

شیشه و پنجره ها را نیز می توانید با استفاده از یک دستمال نانو و شیشه شوی با دقت تمیز و درخشان نمایید.

نحوه نظافت راه پله به صورت اصولی:

نظافت راه پله از کارهایی است که قبل از هرچیز برای انجام آن باید از سلامت جسمی کاملی برخوردار باشید به خصوص که اگر قرار باشد راه پله های چندین طبقه را نظافت نمایید.

شما برای نظافت راه پله احتیاج به یک سطل آب، یک تی دسته بلند و مقداری مواد شوینده دارید.

اکثر پله های ساختمان های مسکونی و اداری از جنس سنگ می باشند. بنابراین برای نظافت آنها به راحتی می توان از مواد شوینده استفاده نمود.

برای نظافت راه پله ابتدا باید از اولین پله از طبقات بالا شروع نمایید و به ترتیب نظافت نمایید تا به طبقات پایین تر برسید.

بهتر است در هنگام نظافت راه پله ساکنین ساختمان تردد زیادی نداشته باشند تا این امر با سرعت بیشتری صورت گیرد.

همچنین در صورتی که به دنبال مناسب ترین قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله می باشید

می توانید سری به سایت شرکت خدماتی نظافتی ما بزنید تا بهترین نظافتچی های منزل و نظافتچی های راه پله را به محل شما اعزام نماییم.

درخواست نظافتچی منزل و نظافتچی راه پله:

برای بسیاری از افراد نظافت منزل و همچنین راه پله بسیار سخت می باشد.

از این رو درخواست نظافتچی برای انجام این امور می تواند راه حل خوبی برای این افراد باشد.

جهت درخواست نظافتچی منزل و نظافتچی راه پله می توانید با شماره تلفن های شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید

و یا فرم درخواست نظافتچی را که در سایت این شرکت موجود می باشد، کامل نموده و ارسال نمایید

تا در اولین فرصت ممکن، پرسنل شرکت جهت هماهنگی های بیشتر با شما تماس حاصل نمایند.

شرکت خدماتی نظافتی با توجه به زمان مورد نظر شما نظافتچی منزل و یا نظافتچی راه پله را به منزل و ساختمان شما اعزام می نماید.

کلیه نظافتچی های اعزامی افراد کاملا مطمئن و ماهر در امور نظافت می باشند.

همچنین قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله طبق تعرفه مصوب اتحادیه محاسبه

و اخذ می گردد و نگرانی از بابت پرداخت هزینه های اضافه را نخواهید داشت.

مسئول نظافت راه پله ها چه کسانی هستند:

در گذشته اعضای خانواده ها مسئولیت نظافت راه پله و حیاط منازل خود را به عهده داشتند وقتی کمی تغییر در ساختمان ها صورت گرفت و به صورت طبقاتی شد

هر طبقه جلوی منزل خود را تمیز میکرد و دیگر کار به طبقات دیگر نداشت و این باعث میشد بین طبقات و گاه طبقاتی که دوست نداشتن نظافت راه پله را انجام دهند کثیف باقی بماند

وبا رشد فرهنگ آپارتمان نشینی در بین اهالی ساختمان ها به صورت نوبتی نظافت راه پله ها نوبت یک نفر بود که این راه هم مشکلات بسیاری داشت

تا بهترین گزینه که انتخاب یک مسئول و سپردن هرکاری به کاردان آن کار در بین ساختمان ها شکل گرفت و این امر باعث شد قیمت نظافت راه پله و قیمت نظافت منزل روز به روز تغییر کند و مشکلات متفاوتی ام برای مسئول ساختمان که مسئول نظافت راه پله ها هم میباشد پیش بیاید.

چالش های مدیر ساختمان ها برای نظافت راه پله ها:

وقتی نظافت راه پله تبدیل شد به مسئولیت یک مدیر بهترین کار انتقال این مسئولیت به نظافتچی راه پله میباشد و برای اینکه این کار به صورت صحیح

و کامل انجام پذیرد بهترین گزینه پیدا کردن یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر و با سابقه میباشد تا تامین نیروی کار و نظافتچی مورد نیاز ساختمان را به عهده بگیرد.

Screenshot ۲۰۲۲۱۱۱۹ ۱۱۲۴۰۷

زمان نظافت راه پله ها باید در چه فاصله ای باشد :

نظافت راه پله ها به موارد زیادی بستگی دارد گاهی از ساختمان ها دیرتر نیاز به نظافت دارند بعضی دیگر زودتر که میشود گفت به موارد زیر بستگی دارد:

  • تعداد طبقات راه پله

  •  واحد های هر طبقه
  • اعضا و ساکنین ساختمان
  • میزان تردد از راه پله یا آسانسور
  • تعداد پارکینگ ها
  • قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله
  • از همه مهمتر میزان اهمیت ساکنین به نظافت و تمیزی

با توجه به مسائل بالا و داشتن آسانسور یا نداشتن آن نظافت راه پله ها هفتگی ، دو هفته ای ، ماهانه و حتی دوماه یک بار هم میشود انجام بشود.

که همه و همه بستگی به میزان اهمیت ساکنین ساختمات به تمیزی راه پله و نظافت راه پله ها دارد. البته قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله هم بستگی به زمان نظافت آن دارد.

نظافت راه پله خانه های ویلایی با نظافت راه پله آپارتمان ها متفاوت است؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله

هم هزینه هم نوع انجام نظافت این دو متفاوت است معمولا زمانی که نظافتچی برای انجام امور نظافتی به ساختمان های ویلایی مراجعه میکند حیاط و راهپله هپ تمیز میکند چراکه حجم کار و تعداد طبقات زیاد نیست

اما نظافت راه پله آپارتمان ها نیاز به وقت و زمان بیشتری دارد چراکه هم حجم کار هم تعداد طبقات بیشتر است و قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله متفاوت است

که معمولا مسئول ساختمان ها از نظافتچی های شرکت های خدماتی استفاده میکنند.

اهمیت سابقه نظافتچی و رعایت قوانین نظافت راه پله :

زمانی که یک نظافتچی بی تجربه برای نظافت راه پله آپارتمان شما مراجعه کند هم زمان هم هزینه بیشتری باید صرف کنید در انتها هم از نظافت انجام شده رضایت نخواهید داشت

قوانین نظاقت راه پله یا همان نظم و ترتیب نظافت راه پله به این صورت است که :

  • شروع جارو کشی از آخرین پله

  • تمیزکردن نرده ها و کلیدپریز ها و درب ها
  • طی کشی از آخرین پله به پایین
  • نظافت داخل کابین آسانسور
  • جارو کشی و شستشو حیاط و پارکینگ
  • شستشو درب ورودی و مقابل آن

لوازم مورد نیاز نظافت راه پله چیست و بعهده کیست؟

لوازم و مواد شوینده مورد نیاز برای نظافت راه پله ها را مسئول ساختمان تهیه و آماده میکند و در اختیار نظافتچی قرار میدهد در گذشته میشد نظافتچی همراه خود ببرد ولی با افزایش کرایه ها و... دیگر این امکان وجود ندارد

لوازم مورد نیاز برای نظافت راه پله:

  • جارو دسته دار مویی

  • طی دسته دار نخی
  • سطل و دستمال هوله ای
  • دستمال مخصوص شیشه اگر شیشه زیاد است
  • جارو و خاک انداز دستی
  • مواد شوینده تاید و وایتکس و شیشه شور کافیست

  • نظافتچی راه پله با تجربه چه خصوصیاتی دارد؟

انتخاب یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر و نظافتچی با تجربه و با اخلاق بسیار مهم میباشد همیشه قبل از هرچیزی به این موارد توجه کنید.

  • خصویات نظافتچی و شرکت معتبر:

  1. اعتبار شرکت خدماتی و نظافتچی اعزامی
  2. دریافت معرفی نامه ممهور شرکت از نظافتچی
  3. نظافتچی دارای تجربه و اخلاق مناسب محیط باشد
  4. مراحل نظافت منزل و نظافت راه پله را به خوبی بلد باشد
  5. نظافتچی معتاد یا سیگاری نباشد

مزیت استفاده از شرکت خدماتی نظافتی:

از مزیت های استفاده از خدمات نظافتی شرکت، نظافت کامل و اصولی منزل و راه پله می باشد که با بهترین کیفیت و در کمترین زمان صورت می گیرد.

برای اطلاع از قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله با شماره های زیر تماس بگرید

بهترین و مناسبترین قیمت نظافت منلزل و قیمت نظافت راه پله را از ما بخواهید.